StonesVinyl Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 BMW 525iA sedan selges. 1994 modell. Bilen har gått 219500 km, men bærer ikke preg av det. Pen innvendig. Stoffet er er helt og fint. Ingen slitasjeskader. Norsk, orginal bil som er godt tatt vare på. Servicehefte er fulgt opp. Siste storservice på 216000km (Insp 2). Ny radiator. Alt av bremser ble også byttet på storservicen (like før jul). Bilen er EU-godkjent i april i 2006, så den skal ikke inn før 2008. Stereoanlegg (god lyd) m/fjernkontroll. Fronten vippes inn når tenningen skrus av. Klokke m/datovisning. 5 trinns Automatkasse med 3 forskjellige program - sport, økonomi og vinter. Røykfri bil. Billig omreg. Kun 1447,-. Utstyr: ABS, Airbag, Alarm, Avtb.hengerfeste, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Fjernst./Sentrallås, Hengerfeste, Just. ratt, Radio/CD, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn ratt, Soltak, Startsperre, Utetemp., Varmeseter. - Rust i kanaler. - Diverse lakkrust - Kun vinterdekk SELGES BILLIG. KUN 30000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Se også annonsen på Finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9410202 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 inntrisert i innbytte mot 2001 520ia min? ligger ute både her og på finn.no. MVH Einar Sveen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ingen som trenger en sprek 525iA? Bilauksjon garanterer meg 25.000,-, men det er for dumt å selge til den prisen. Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Nesten utrolig at ingen kjøper denne her... Hadde det ikke vært for at du bor langt unna og at jeg er meget glad i den bilen jeg har så hadde jeg slått til tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Til selger: Sjekk denne tråden, http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=42006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Må vel snart gi den bort . Går på auksjon til uka hvis det ikke dukker opp noen kjøpere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Bilen starter og går greit? Ingen ulyder? I såfall byr jeg deg 30000,- . så er det litt mer enn auksjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Du har pm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Bumper denne for deg, jeg, hadde jeg ikke hatt bil fra før så hadde jeg kjøpt den selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Takk for bumpen, men nå går den straks på auksjon. Siste sjans her på Bimmers. FØRSTEMANN MED 30.000,- FÅR BILEN ! Ja, det er rust på bilen. Kanalene bør byttes. Litt lakkrust her og der. Ikke hull. Motor er helt fin. Går som en 2,5 liter rekkesekser skal gjøre. Bilen sitter fint på veien. Ingen vibrasjoner. Forstilling er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 bytte i fiiiin e36 325 i cab og 75k...? bilen min har allt utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Bilen er nå solgt. Har bare ikke fått lagt inn dette her, siden Bimmers har vært nede siden i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg