MrØstlie Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 kan få mine for 300 innkludert frakt da? .
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 kan få mine for 300 innkludert frakt da? . Jeg betaler ikke mer enn 250 kroner inkl. frakt desverre.. Skal bare ha lyktene en liten stund før jeg bytter ut med de nye lyktene.. Men hvis jeg får de for 250 kroner inkl.frakt, betaler jeg nå via nettbank nå med en gang hvis du sender de så snart som mulig? Har du mulighet å levere de til postkontoret i dag??
ThomasB Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 ok, trenger egentlig ingenting akkurat nå, beholder heller lytene, di ser helt nye ut, vurderer en "sort" stil på e-34 å da kan de bli gode å ha for soting.... håper du skjønner...... du finner sikkert noen litt "shabby", tilslutt....
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Har fått kjøpe et strøkent lyktesett (4 lykter) med pæreholdere og pærer fra MrØstlie for 250kr inkl. frakt! Håper du får bruk for de lyktene dine en dag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå