-2r Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Har side airbag i bilen min. Lurer på om det er no stress eller noe spesielt jeg må tenke på hvis jeg skal ta av dørtrekket i bilen min? (Spesielt siden jeg har airbag.....) Skal gjøre dette ifm frontset bytte...
Berre83 Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 kan jo alltids koble av batteriet på bilen, bare for å være på den sikre siden.
Toro Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Gjorde dette i dag på min E39. Bare ta av minus polen på batteriet, så går det helt fint. En liten DIY: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=12
marius paulsen Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 hvorfor ta av minuspolen på batteriet? dørtrekket har ingen forbindelse med airbag! bare skru av!
Toro Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 hvorfor ta av minuspolen på batteriet? dørtrekket har ingen forbindelse med airbag! bare skru av! det er vel en sikkerhet for at ikke airbagen plutselig skal slå seg ut! men hvis du mener det er verdt å ta risken å la vær, så værsegod
marius paulsen Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 vist han skal ta av bare dørtrekket så er det ingen fare!
-2r Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Skal koble anlegg, så må koble fra batteriet ved et eller anna tidspunkt uansett. Like greit å ta d med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå