Energetic Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 "titan stempel,råder,ventiler" De har jeg virkelig lyst å se. "motor 328 med m3 3,2 topp" Virkelig godt gjort å få på en S50B32 topp på en M52B28. Nærmest umulig vil jeg si. Og vi vet alle at M52B28 ikke tåler mye ladetrykk og du hadde 2 bar var det? Hva er dimensjon på de dekkene og felgene egentlig? Er vel ikke så rart det blir bulker når man har 2 cm gummi vel?
verticalescape Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 penger er på tur på din konto, jeg beklager dette med felgene jeg tok dem rett fra snøen ute å dem så greie ut, noe jeg sa til deg på telefonen.jeg er overhode ingen svindler. Rart at dem langt nord svindler folk, dem tenker vel at en "oslo" fyr ikke orker å ta turen opp med et par velbygde kamerater. ikke dra alle over en kam nå da, er ikke alle nordfra som er ute etter å svindle folk No offence altså, men måtte bare kommentere den..
Arimanni Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 erlend_p: Genial ide, uten tvil! Kast TEAMSTELLANDER til @*$€£ ut av forumet! Og dei komentarene han kjem med, helde ikkje mål!
snurresprett Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Håper du får pengene tilbake, kan ikke foredra folk som driver på slik.. Håpte vel du skulle vær av typen som ga f... Angående å stenge han ute, så synst eg han bare skal få beholde nicket og så satser vi på at han bruker det og ikke lager et nytt, da vet vi vertfall hvor han er!
///MoePower Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 penger er på tur på din konto, jeg beklager dette med felgene jeg tok dem rett fra snøen ute å dem så greie ut, noe jeg sa til deg på telefonen.jeg er overhode ingen svindler. Rart at dem langt nord svindler folk, dem tenker vel at en "oslo" fyr ikke orker å ta turen opp med et par velbygde kamerater. ikke dra alle over en kam nå da, er ikke alle nordfra som er ute etter å svindle folk No offence altså, men måtte bare kommentere den.. Jeg hadde tenkt å komentere nettopp det samme! For min del finnes det ikke uærlighet overhodet. Bare spør de jeg har handla med, oppgjør har blitt gjort på dagen. Så det å si at "folk langt nord svingler folk" er det samme som at vi f.eks skulle "mobbe" dere langt sør fordi VI synes dere er annerledes enn OSS igjen. Det finnes svindlere og kriminelle der nede og..
///MoePower Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 ska til tr.heim i løpet av neste uke. så vidt jeg kjenner til så har en m3 motor i sverige rundt 1000hk. ser det er mange TULLINGER her som ikke BURDE eie BMW når dere ikke vet ka timming e Vel faktisk, så vet jeg ikke hva TIMMING er!
Even Tveter Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 ska til tr.heim i løpet av neste uke. så vidt jeg kjenner til så har en m3 motor i sverige rundt 1000hk. ser det er mange TULLINGER her som ikke BURDE eie BMW når dere ikke vet ka timming e Vel faktisk, så vet jeg ikke hva TIMMING er! Du veit vel om folk som ikke kan uttale R.!
D.C.V Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 ska til tr.heim i løpet av neste uke. så vidt jeg kjenner til så har en m3 motor i sverige rundt 1000hk. ser det er mange TULLINGER her som ikke BURDE eie BMW når dere ikke vet ka timming e Vel faktisk, så vet jeg ikke hva TIMMING er! Du veit vel om folk som ikke kan uttale R.! Da skal det vel bli TJIMMING
The_transporter Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 jeg bare lurerpå hvordan bilen han selger egentlig er og kjøre jeg etter at felgene som stod på bilen på det ene bildet er samme som han solgte som var eggformet makan til tulling.. hadde det vert meg som ble lurt her,og jeg ikke hadde fått penger.. så hadde jeg spandert på alle mine venner en ferie til nord
Mexos Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 penger er på tur på din konto, jeg beklager dette med felgene jeg tok dem rett fra snøen ute å dem så greie ut, noe jeg sa til deg på telefonen.jeg er overhode ingen svindler. Det du sier der holder bare ikke. Sendte du felgene fulle av snø da eller, siden du ikke så at felgene ser ut som hodene til Teletubbies? Dette er jeg helt enig i. En ser som regel standen på felgene når en tar de av bilen og. Ikke minst kjenner man skaden når man kjører med slike felger. tviler på at de var helt fine når bilen ble parkert og så bulket og fucka når en skulle ta de av. Eller kanskje du mener dette er frostskader etter de har ligget i snøen?
Even Tveter Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 ska til tr.heim i løpet av neste uke. så vidt jeg kjenner til så har en m3 motor i sverige rundt 1000hk. ser det er mange TULLINGER her som ikke BURDE eie BMW når dere ikke vet ka timming e Vel faktisk, så vet jeg ikke hva TIMMING er! Du veit vel om folk som ikke kan uttale R.! Da skal det vel bli TJIMMING Ja sant det, men jeg kan uttale R jeg skjønner u
ropa Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 penger er på tur på din konto, jeg beklager dette med felgene jeg tok dem rett fra snøen ute å dem så greie ut, noe jeg sa til deg på telefonen.jeg er overhode ingen svindler. Rart at dem langt nord svindler folk, dem tenker vel at en "oslo" fyr ikke orker å ta turen opp med et par velbygde kamerater. ikke dra alle over en kam nå da, er ikke alle nordfra som er ute etter å svindle folk No offence altså, men måtte bare kommentere den.. Jeg hadde tenkt å komentere nettopp det samme! For min del finnes det ikke uærlighet overhodet. Bare spør de jeg har handla med, oppgjør har blitt gjort på dagen. Så det å si at "folk langt nord svingler folk" er det samme som at vi f.eks skulle "mobbe" dere langt sør fordi VI synes dere er annerledes enn OSS igjen. Det finnes svindlere og kriminelle der nede og.. Er nordfra selv, derfor syns jeg det er synd at flere fra Tromsø har svindla folk her på forumet, det jeg mente er at folk "nordfra" kan tenke at vis dem svindler noen langt sørfra så blir dem neppe tatt siden det er så langt unna, er jo mye lettere å finne en "idiot" som bor i oslo f.eks vis enn sjøl bor der(vis man vil finne han selv uten at det blir så store kostnader) Mener ikke å si at noen fra nord eller sør er dårlige enn andre, syns alle mennskene er like hvert om det kommer fra mazi (et lite plass i finnmark med 200innb) eller oslo. Håper dette hjalp litt, er vel litt krass utsagn jeg har kommet med, men det var nu det jeg bare tenkte, no offence folks Folk som svindler på formuet her burde jo blitt sletta/oppsporet og anmeldt minst!
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 penger er på tur på din konto, jeg beklager dette med felgene jeg tok dem rett fra snøen ute å dem så greie ut, noe jeg sa til deg på telefonen.jeg er overhode ingen svindler. Rart at dem langt nord svindler folk, dem tenker vel at en "oslo" fyr ikke orker å ta turen opp med et par velbygde kamerater. ikke dra alle over en kam nå da, er ikke alle nordfra som er ute etter å svindle folk No offence altså, men måtte bare kommentere den.. Hmm...noen svindler mens det andre plasser utføres hærverk. Vet ikke hva som er verst, men er vertfall ikke mye hærverk her oppe i nord Ikke for å beskytta oss "bona" fra nord, men det kan vel nevnes at det finnes idioter i hver eneste by i det langstrakte landet vårt. Og som flere sier.. hvem gidder å reise sørfra med 4-5 bøse karer for å punge ut 3000 kr fra en fyr når flybilletten ender på 5-6k?
Toro Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 hvem gidder å reise sørfra med 4-5 bøse karer for å punge ut 3000 kr fra en fyr når flybilletten ender på 5-6k? Hadde dette skjedd meg så skulle jeg lett fått med noen kamerater på en liten helgetur! Å fy faen så morro vi skulle hatt det
Stian Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 hvem gidder å reise sørfra med 4-5 bøse karer for å punge ut 3000 kr fra en fyr når flybilletten ender på 5-6k? Hadde dette skjedd meg så skulle jeg lett fått med noen kamerater på en liten helgetur! Å fy faen så morro vi skulle hatt det Den støtter eg Toro. Kanskje det er fin natur eller masse snø i Tromsø som er verdt å få med seg i samme slengen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå