larserso Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Jeg har en 2004 320dT med navi professional og bluetooth handsfree. Jeg forsøker å aktivere en telefon, men få bare opp at den står å synkroniserer. Det skal komme opp spørsmål om bluetooth passkey på telefonen, men dette skjer ikke. Står flere minutter. Jeg har forsøkt med Nokia 6310i(har holder for antenne og lader under midtarmlene for denne) og N70. Må jeg gjøre noe mer enn å slå på bluetooth på telefonen? Jeg slår på bluetooth på telefonen, trykker på knappen under midtarmlenet i 3 sek med nøkkel i posisjon 0, vrir nøkkel til posisjon 1 og fortsetter å holde knappen i 3 sekunder til. Da kommer beskjeden om at bluetooth kobles til. Etter det skjer det ikke noe mer... Er det noen som har erfaringer med å aktivere handsfree-telefon?
larserso Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Jeg sjekket på nytt nå og beskjeden som kommer opp på skjermen er "Bluetooth pairing". Den står slik i flere minutter uten at noe mer skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå