prebols Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Det er orginal lippe på E30 Limited Edition, altså blir kalt LE lippe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Er fortsatt ikke solgt.. selges for 5000.. Det er soltak på den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zykotic Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hei. Er det mye rust på bilen? Det bilde som du viser tidligere i annonsen, er det med skadene i skjermene og døren? Eventuelt kan du ta noen bilder av skadene og rusten? Mvh Steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 har mistet kabelen til kameraet.. bilen er nå avskiltet og årsavgift må betales.. bilen selges for 1500 + årsavgift. 5000 å jeg betaler årsavgifta.. Hvis ikke går den på dynga på mandag.. Tar gjerne imot bud på deler om det er noen som trenger noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Kjøp denna bilen enrelanna den fortjener ikke dynga! perfekt prosjekt bil eller fikse opp å bruke bil. er ikke sååå mye skulle gjerne gjort det selv om jeg hadde hatt cash:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 skulle kjøpt den å bygd den opp igjen jeg å.. har en 320 motor stående og en skjerm å litt diverse.. er det 17" felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 jepp, men trenger nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 skulle likt å hatt et bilde av hvordan bilen ser ut nå! men hvis jeg ikke skal ha skilter på den dette året, må man likevel betale årsavgift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 ja, den må betales. Eneste måten å unngå det på, er å vrake den innen førstkommende tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 du må jo vel ikke betale den når en bil er avskiltet! betaler ikke avgift for en bil som ikke er på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 du må jo vel ikke betale den når en bil er avskiltet! betaler ikke avgift for en bil som ikke er på veien... Er vel riktig det, så lenge skilta blir levert før 15.mars slipper man årsavgifta for i år.. og trenger ikke betale årsavgift for 2007 hvis du skal ha skilt på i 2008.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 du må jo vel ikke betale den når en bil er avskiltet! betaler ikke avgift for en bil som ikke er på veien... Er vel riktig det, så lenge skilta blir levert før 15.mars slipper man årsavgifta for i år.. Skiltene må leveres før nyttår skal man slippe årsavgiften.. Eller er det andre regler når det er snakk om høgging? Min ble avskiltet i januar og jeg må betale årsavgift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 er usikker her så jeg må spørre trodde ikke man måtte betale den når bilen er avskilta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 http://www.i-imagehost.com/uploads/1d8c79b14b.jpg http://www.i-imagehost.com/uploads/63968ea8c1.jpg noe bilder, men dårlig blitz å dårlig med sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg