Stramvaier Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 har et sett med m3 replica felger til e46 til salgs. felgen er skadefri og fine. er kunn brukt 2 mnd. selges pga at bilen som felgene satt på er solg, og ny kjøper ville ikke ha så stort som 18" http://img138.imageshack.us/img138/7840 ... 056jq9.jpg det sitter pirelli p zero nero (235/40/18 ) disse er ikke noe slitt i det heletatt. kom med bud, ikke skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Hei! Hva hadde du tenkt deg for de? Kantkjørte felger? Tilstand på dekkene? Noen skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 som skrevet over er felgene og dekkene kunn rullet i 2 mnd. det er ingen skader aldri kantkjørt eller noe og dekkene er som nye. ikke noe slitt. hva jeg har tenkt meg vet jeg ikke helt. derfor ønsker jeg helst bud. men ikke noe useriøst lite bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 har du ingen ca pris, fine felger men alt kommer jo ann på pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 pratet med gs bildeler nå og felgene koster nye 7400 kr pluss at dekkene følge bilxstra på lillestrøm koster 2900 pr dekk ink 40 % rabatt. det blir da totalt 19000 kr ca. og de er jo kunn brukt i 2 mnd før bilen ble solgt. kunne tenkt meg 13000. men kom med bud så skal jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingswest Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Hvordan ser dekkene ut? Og hvilket merke er det? Lenge siden de ble kjøpt (så at de var brukt 2 måneder, men kan være kjøpt lenge før det).?? Endre: Int. i å bytte mot noen 16", med mellomlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 dekkene ble kjøp i mai i 2006. det er pirelli p zero nero. 235/40/18 Dekkene finnes ikke slitte vil ikke ta innbytte da jeg ikke har bruk for felger så lenge det ikke er BBS RS du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 hallo... få ned prisen litt da! hehe, om 2 mnd'er er det kampanjer overalt for slike pakker te 10 lapper eller no! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 det er ikke kampanje med slike dekk. de prisene over er det hjulene koster med 40 % avslag på bilextra lillestrøm. men som sakt det er bare å komme med bud det så skal jeg se hva de går for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 det komme jo haugevis av sommerdekk-kampanjer når det nærmer seg våren Både med og uten felger, og siden det er replica du har, (som jeg også har bare i 17"), så vet jeg at det kommer kampanjer på disse felgene også! Med den dekktype man selv ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 ja dte vet jeg også det har ikke nektet for det. men den prisen som står over på dekkene er ink 40 % rabatt hos bilextra og lavere pris enn den skal man slite for å få. men gidder ikke diskutere dette her med folk. jeg har ikke satt noe pris jeg skal ha for felgene kunn hva jeg ønsket så det er bare å komme med bud på dem så ser man til slutt da hva prisen på dem blir. så det er bare å komme med bud foolkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 det er ikke kampanje med slike dekk. de prisene over er det hjulene koster med 40 % avslag på bilextra lillestrøm. men som sakt det er bare å komme med bud det så skal jeg se hva de går for Ikke for å kverulere, vil bare minne om at dekkene får man til 1950kr inkl frakt hos http://www.dekkonline.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Hei! Jeg er på utkikk etter 17/18" felger til min E36 touring.. Slik jeg ser det er prisene på alufelger/dekk veldig presset for tiden (hard konkurranse) 18"M5replicafelger med dekk selges nytt for 6990,- på finn.no (og der kan en legge på litt og få bedre dekk etter behov), og eks vis disse orginale felgene http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9265718 gikk for 6500,- ifølge selger. Jeg byr 6500,- for felgene dine. Mvh Einar Johan Sundgot tlf 95813427 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 budet er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå