Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke hvor mye de vil dra ift til strøm og slikt. og om det vil gi utslag på kjørelysene.

men, hvorfor ikke legge opp nytt til grøftelysene? blir jo bare å koble seg inn på en styrestrøm. så kan man legge en bryter på - inne i coupe'n om du vil ha mulighet til å slå de av og på. hvis ikke. finn styrestrøm og du har lys

Skrevet

hmmm..er litt skeptisk til å byne med å mekke inne i coupe'n. Er det vansklig og legge ledning fra en bryter fra forran gir til strøm og lyset da? Må jeg da ha egen sikring på denne linjen da?

Skrevet

Det greieste er få tak i originalt ledningsnett (delenr. 61129410398). De fleste tilkoblinger gjøres inni sikringsboksen, det ligger ledninger klar som går inn gjennom torpedoveggen og til lysbryteren. En ledning skal monteres mellom tåkelysbryter og hovedlysbryter.

I tillegg til ledningsnett trenger du rele (delenr. 61361388364) og tåkelysbryter (delenr. 61311387054) hvis du ikke har dette fra før.

Det er også en fordel å ha monteringsanvisning :wink: Jeg prøvde uten (fant oppskrift på nett), og det endte med at sikringen ble montert utenfor sikringsboksen etter mye banning :)

Har nå samtlige EBA (einbauanleitung), så jeg skal fikse det en dag jeg har veldig god tid.

Skrevet

Gjør helst det som er over her, Regner med at det er ulovlig å koble grøftelys på kjørelys bryteren da det er ulovlig å kjøre med dette sammen. Ganske irriterende å møte i mørket og!

Skrevet

Styrestrøm til kurve-/tåkelys (grøftelys) skal kobles på park.lys, helst på bryteren.

Slik at grøftelysa kun fungerer når man setter på park.lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...