Simen Malerbakken Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 ok. Får se åssen det går frem mot neste helg... Gi beskjed hvis du får inn mer olje Da har 20 liter kommet inn på lageret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Esso er jo vanvittig dyre på oljer spør du meg.. Mer heldig eg da som kan få fullsynstetisk 4 liter til 350kr på jobb Men..eg bruker kun castrol.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Esso er jo vanvittig dyre på oljer spør du meg..Mer heldig eg da som kan få fullsynstetisk 4 liter til 350kr på jobb Men..eg bruker kun castrol.. Men det sier jo ingen ting, jeg selger fullsyntetisk olje til 69,- for liter'n det betyr 276,- for fire liter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Helt klart billigt det..den vi har er fra mobil 1 forresten.. Er det lov å sende oljer slik som noen lurte på ? Og hvorfor ikke isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Helt klart billigt det..den vi har er fra mobil 1 forresten..Er det lov å sende oljer slik som noen lurte på ? Og hvorfor ikke isåfall? Posten aksepterer ikke flytende væsker, olje er dessuten farlig gods og skal transporteres etter egne regler. Mobil 1 til den prisen er billig, faktisk så aksepterer ikke Esso at jeg selger den for den prisen i Norge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Har du Mobil1 Performance 15w 50 TRI-SYNTETIC olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå