t580 Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Hei Er det noen som har peiling om hvordan jeg klarer og stille ned det venstre fjærnlyset? Har sett og sett men finner ikke den rette skruen. Har kansje ikke sett bra nok, men er det noen som kan hjelpe meg
Mons1 Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Du må med skrujern inn fra frammersiden igjennom grillen. Fjernlyslykten er festet med 3-punker der to er justerbar. Sidelengs og høyde. Bruk lommelykt og se inn rundt lykta og du ser skruene. Vær nøye og ikke ødelegg skruene, for da må du av med grillen og det er en dritttjobb. Hei Er det noen som har peiling om hvordan jeg klarer og stille ned det venstre fjærnlyset? Har sett og sett men finner ikke den rette skruen. Har kansje ikke sett bra nok, men er det noen som kan hjelpe meg
aloebiz.net Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Går det an å justere høyden på fjernlys separat av nærlys på E39 også? skulle gjerne stilt de litt opp... de er så lave, men stiller jeg lysa opp så blender jeg motgående med nærlysene..
t580 Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Skal ut og sjekke dette no i kveld. Såg det att i tunellene så lyser den rett opp i taket. Fint og sjå om det kommer stein fra tunneltaket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå