raynik Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 Grunnen til at det ikke blir orginalt er at det er en ombygd bil og det mangler fangere forran og bak...forrige eier har plastet på fangerne, så det blir mye jobb og fikse.. dette blir en lekebil, så i første omgang prøver jeg med styling.. ikke så mange som trenger å vite at det er en M5--... er ute etter en orginal M5, liker egentlig også orginal utseende på M5... men men
raynik Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2007 Da her det vist kommet to nye E34 annskaffelser..hehe en 518 93 mod(bruksbil) og en delebil/byggeprosjekt.... Skulle bare hatt tid. sitter enda i Kina å koper..
raynik Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 Da er her kommet oppdateringer og litt bilder.. forhåpentlig vis så blir bilen ferdig iløpet av vinteren...
raynik Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 Trenger gode råd og tips!!! Er usikker på om di delene jeg har valgt er riktig valg... Det som iallefall skal brukes er Fangere forran og bak! alt annet kan endres på!!! Er det noen der ute som har bilder av E34 med Rieger E39 look å låne meg til bruk i Photoshop. SE:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63674
raynik Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Ting skjer og nå er stort sett alle deler på plass.. nå er det bare å få skrudd alt sammen så bilen atter får ett nytt liv på veien...
S. Gunstad Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Ingen her kan å lese, -bilder er tingen
raynik Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 da er litt bilder kommet... Brembo skiver med klosser er på plass og skal monteres etter Nyttår. Angrer ikke på valget fremfor EBC eller BD skiver.. Brembo ruler..hehe Godt Nyttår
OAF Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 hvorfor ikke orginalt da?Nå er ikke jeg noe orginal politzei, Men når det kommer til e34 så er det ikke mye annet en m5 styling som gjelder egentlig. Må si meg veeeeldig enig her menmen,..smaken er som baken..
Trond.S Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 hvorfor ikke orginalt da?Nå er ikke jeg noe orginal politzei, Men når det kommer til e34 så er det ikke mye annet en m5 styling som gjelder egentlig. Må si meg veeeeldig enig her menmen,..smaken er som baken.. Sant, og har man ikke M5 fangere så bruker man det nest beste; nemlig orginale e34 fangere. Er mye penere enn styling. Hilsen Trond
raynik Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 sant så sant... smaken er som baken.... har vel egentlig også tenkt på orginalt, men er greit å prøve noe nytt....... har litt sansen for E39 stylingen.. greit å ha noe som ikke alle andre har da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå