CandyCab Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei. Fikk et problem i går, jeg skulle ta opp alle vinduene på en gang, men midt under lukkingen så ville ingen av vinduene mer, jeg skikket i sikrings boksen å der var alle hele.. er det no rele som kan ha tatt kvelden eller hva? noen som har vært ute for dette før? har en E30 325 cab 87 Takk for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 nå skal det sies at vinduene gikk ganske trægt før dette... håper noen kan hjelpe mig litt her, vinduene er halveis nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 mine går litt treigt nå, mulig de skal være sånn, men kunne tenkt meg å sjekke dem for sikkerhets skyld en gang... så jeg bumper denne for å få litt tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 var ute med begge motorene på min e30 fordi di var ekstremt trege. skrudde di istykker og renset di for dritt og gammel gris. smurte di godt opp og hadde i ny gris. da ble d virkelig fart på di! når alle plutselig står er d nok noe el. feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 hehehe... jaja en lærer så lenge en lever.. Jeg gikk igjennom alle ledniger og koplinger til bryterne å fent et par ledninger som gikk opp på dashbordet, der det var en knapp som jeg ikke hadde sett før som jeg prøvde å trykke inn, så plutse lig funka det... noen som vet om dette er et overbelastings vern eller bare en knapp til å låse vinduene i den posisjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 sikkert bare overbelastnings værn elns:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Skal vere et overbelastningsvern som slår inn viss du overbelaster rutene. Feks. klemrer noen sånn at ruta går treigt. Sikkert den som hadde slått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå