fre Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksa ... anker_4556 Alu Black Cube slår jo ikke feil da Selv om Silver Cube er enda tøffere.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Gratulerer med en fin coupë! Se i mitt album, så ser du hvordan en svart E46 blir med BBS CH.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Er det unormalt å nesten få lyst til å gå å ta seg en ronk når man ser slike biler? Pen bil! Hehehehehe... Eneste du bør gjøre, er å skifte interiør listan,eksos med dobbel enderør som lager litt lyd og AE (angel eyes) + senk og felger, blir perfekt det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksanker_4556&kattype=e46&katstate=nyt&menulinkid=28&undermenuid=9&page=2#boksanker_4556Alu Black Cube slår jo ikke feil da Selv om Silver Cube er enda tøffere.. hehe har du bilde av silver cube? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksanker_4556&kattype=e46&katstate=nyt&menulinkid=28&undermenuid=9&page=2#boksanker_4556Alu Black Cube slår jo ikke feil da Selv om Silver Cube er enda tøffere.. hehe har du bilde av silver cube? Ikke så mange her på jobb gitt.. Har jo i min bil men.. hehe.. fant et på nettet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Et par fra min bil fant jeg og : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takk for mange kjekke komentarer Å noen litt drøye hehe Er det unormalt å nesten få lyst til å gå å ta seg en ronk når man ser slike biler? Pen bil! Neida, men hvis noen føler di må ta seg ett ronk når di ser en bil. Så må de bare det. haha https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksanker_4556&kattype=e46&katstate=nyt&menulinkid=28&undermenuid=9&page=2#boksanker_4556Alu Black Cube slår jo ikke feil da Selv om Silver Cube er enda tøffere.. hehe Får se hvilke interiør liser jeg går for. Men var jo fett med Silver Cube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Gratulerer med en fin coupë!Se i mitt album, så ser du hvordan en svart E46 blir med BBS CH.. Herlig bil, med nydelige felger Er det 19"? Tips på hvor man kan skaffa seg slike rimeligst mulig Prisene varierere voldsomt har jeg sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Ja, nå e det bare å oppdatera med dagens gjøremål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 ja, fikk gjort en del me bilen i dag ;D men venter til i morgen med å legge ud bilder osv litt mørkt ute nå ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Det er bra Da gleder jeg meg ihvertfall til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Da var tide ine for e liten oppdaterig Varene som er kjøp inn og motert: - Nye intrumetriger ( kjøpt av Magnus på forumet) - Nye M-pedaler - Sorte FK Blinklys Som bilde viser var pedalene modne for en utskifting Ble meget fornøyd med resultatet. Men var ble litt varm i hode av og montere gass pedalen Blinklysa er kjøpt på GS. Men var dårlig passform men ble jo ganske bra til slutt Kommer flere bilder etter boning ;D Nå mangler bare nye felger, så er jeg klar for sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Se der! Meget pent... Blei meget bra med de nye pedalene og.. La sje merke t chromeringene når eg kikka i dag Men pedalene og blinkersene såg nå litt bedre ut i real life verfall, gjekk meget fint sammen med hovedlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Bilen ble jo 10 gang råere med de nye blinkersene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Gratulerer med ny bil... Lister meg rundt i den forrige bimmern din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå