Ole-Fredrik Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 hehe Dyrt å dyrt ;P hva er dyrt? Km stand forresten 146 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Dyrt = mer enn jeg har Du får sende meg en PM med pris. Stygt redd den er for dyr for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Da var bilen solgt :S Og jakten på ny BMW har startet for lengst Denne gangen blir det Facelift E46 Ci M-sport med sekser!!! Noen med en slik til salgs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Da var bilen solgt :S Og jakten på ny BMW har startet for lengst Denne gangen blir det Facelift E46 Ci M-sport med sekser!!! Noen med en slik til salgs?? grattis med salg Hva med 330cd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Jeg har en Estorill blå 2003 325ci Clubsport som jeg vurderer å selge til våren (april/mai) når jeg har fått 850'en på veien Her er annonsen fra da jeg kjøpte bilen i august. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 4abcWxmXj1 Har nå gått 76.300km Er fint lite her inne og skal offshore i Quatar en måned nå så send mail. Hvorfor selge etter så kort tid?? For jeg skal ha M-bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Få hjem clubsporten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Jeg har en Estorill blå 2003 325ci Clubsport som jeg vurderer å selge til våren (april/mai) når jeg har fått 850'en på veienHer er annonsen fra da jeg kjøpte bilen i august. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 4abcWxmXj1 Har nå gått 76.300km Er fint lite her inne og skal offshore i Quatar en måned nå så send mail. Hvorfor selge etter så kort tid?? For jeg skal ha M-bil Hva skal du ha for clubsporten?? Send gjerne PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Gratulerer med ny bil! Den var fin den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 takk for det. Men bilen er jo solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå