Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde litt problemer med at sikringa gikk hele tiden på justeringa av de elektriske setene. Det tror jeg faktisk var det eneste jeg kan komme på. Behaglig bil å kjøre.

Ang felger så hadde jeg 19" Breyton Inspiration på min 528, og det så bra ut på den ihvertfall.

Skrevet

pga bilforhandleren som skal selge bilen har en kampanje, kan komme med en bil bare den har skilt så får jeg 20 000 for den , så har eg en stygge honda accord så ikke egner seg til spiker

Skrevet
ser i grund ikke så hvoldsomt grønt ut, så mye værre ut på bildet,

Jeg har grønt intriør i min.

Det er i grunn ganske stilig.Synes ikke s godt egentlig. Mange som tar det for mørk blå / sort.

Skrevet

Hehe, nei ser ikke bra ut på stranda, men faktisk er sjøvann rene light-produktet i forhold til det som de skvetter på veiene våre :-(

Skrevet
Hehe, nei ser ikke bra ut på stranda, men faktisk er sjøvann rene light-produktet i forhold til det som de skvetter på veiene våre :-(

ja... hehe...

Heldigvis så har vi fine, nesten usaltete veier her oppe i tromsø nå.. orntli vinterføre :D

Skrevet
Er litt enig med Pulsen når det gjelder interiøret. Men det kan jo skiftes ut :wink: .

mAZE: Har du ikke ett bilde eller to av E39'n din, så får han se hvor fet den var 8) .

Har vel det ett sted, men det ligger jo endel bilder av den inne her på forumet også.. :) Bare å søke litt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...