espen lysholm Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Hei! Skal kvitte meg med 4 stk orginale 17" (8" bred) BMW M5 felger med 225/45 sommerdekk. Felgene trenger noe oppussing, men dekkene er strøkne. Felgene er "shadow" av farve. Felgene er noe kantkjørte. Dekkene er meget gode. 2 stk helt nye Antyre og 2 stk Pirelli P6000 som er en sesong gamle. Måtte bytte to dekk pga forrige eier tydeligvis likte fortauskanter og kanter i parkeringshus, noe som gjenspeiler felgene. Felgene er 100% runde og har ikke kast. Kom med bud. Hentes og selges i Trondheim.
espen lysholm Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Beklager at de ikke er vasket, men vinteren kom like uventet denne gangen også.
RenZor Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Jeg byr 1000,- om felgene garantert ikke har kast. Bor i trondheim jeg også.
Geir Anders Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Litt OT, men de er ikke orginale. E39 M5 felger kom kun i 18" og ikke til 3-serie.
espen lysholm Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Hei! Takk for bud, men dekkene koster alene godt over 4000 kr. 1000 kr blir derfor for lite. Hadde tenkt meg rundt 3 lapper for de for å gi en indikasjon. Det er som tidligere skrevet ikke kast i hjulene. Kjørte på de halve sommeren i fjor og da hadde jeg merket det i så fall. Var sikker på at dette var orginale varer, men nå ble jeg usikker.
Rogeren Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Optimist... Jeg har 2 sett med 17" ere til salgs, og folk vil jo ikke gi mer enn 2,50 og et kuletyggis... Det ene settet jeg har er og orginale... Det lover jo bra at de har det M merket, men tror det er klistret på etterpå... De kom jo bare på e39 M5 som nevnt tidligere her... Men det kan jo hende BMW har levert samme design til andre... Det kan du jo finne ut på www.realoem.com og bla gjennom felgene som leveres til din bil...
Jonass Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 det er fint mulig å få tre tusen for de felgene. for en som vil ha 17" med bra dekk er jo dette en fin sjans visst du ikke bryr deg om litt kantkjørte felger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå