Gå til innhold

Skal selge bilen min. E46 Ci. SOLGT

Gjernes
 Share

Anbefalte innlegg

Ja som dere ser så vurderer jeg å selge. Naturligvis for å kjøpe meg en annen BMW :)

Tenkte kansje noen hadde synspunkter på hva jeg kan forvente å få for bilen min.

320Ci 150hk2000 modell, kjøpt ny i norge, service hefte, 133.000km.

Av utstyr så har jeg: M understell/interiør/ratt.

Jeg har ettermonterte M3 speil, lyktelister, crome dørhåndtak, bakrutesenker, stabstag, M-tech list på bagasjeromsluke og sort blanke blinklys forran. Ellers så har jeg Cruise kontroll, ASC, takluke, klima, varme i setene, el vindu/takluke, Xenon lys, titan lister cd spiller og sort delskinn.

IMAG0271.jpg

IMAG0272.jpg

IMAG0273.jpg

IMAG0280.jpg

IMAG0278.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en bil som jeg har sendt mail på, spurte om han var interisert i innbytte, regner med at jeg kommer til å få et skambud. Får mest sannsynlig mere igjenn for bilen om jeg selger den istede for innbytte, men som du sier, det er kjøpers marked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle få en lik bil med litt lavere km stand til 188 000kr inkl. omreg og årsavgift. Den hadde igjen ikke all småstylingen du har og manglet også xenonlys.

Jeg vil mene din er verdt mellom 190-200k inkl. omreg og årsavgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der syns jeg du gikk glipp av en sinnsyk fin bil til en meget hyggelig pris.

Kjenner igjenn annonsen. Først til mølla får kjøtt på kølla er det vell noe som heter :)

Er da ikke hver dag du finner en slik bil med det utstyret, til den prisen.

Kan kansje ha noe med at det er importbil.. Ikke det at jeg anntyder noe her nå altså, men det er ikke så vanskelig å tukle med km standen.

Ser jo billige Ci på nettet med lav km stand, men jeg syns det er så som så med utstyrs nivået på disse, enten det er med kassetspillere eller stygt interiør, rare farger osv. Men smaken er som baken, den er delt i to :)

Uansett så syns jeg synd på deg siden du gikk glipp av den pene blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...