Gå til innhold

Det ble BMW igjen ja.. 95mod Touring, M5 Planer....:)

Tsbusa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, satser på det! Det første blir vel felger nå, så blir det vel lakkert helt ned rundt om.. Så kommer det vel på ei søt leppe forran:) Og nå etter påske blir xenon og fjernstyrt sentrallåsen montert.. Nå er det kun vanlig sentrallås.

Neste år satser jeg på M5 motor, 3,8 literen. Tenkte også å dra tankene helt ut å montere turbo også, men det tror jeg at jeg skipper til å begynne med, dette skal være en bruksbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Og ja, nå kommer jeg med bilder ifra helgen...

IMG_4956.jpg

Gutta boys. Henrik og Kim.

IMG_4962.jpg

Noe av utstyret som ble brukt. Henrik jobber som biloppretter.

IMG_4964.jpg

Henrik er igang med maskeringen.

IMG_4965.jpg

Mer maskering, viktig å slippe å få lakkstøv etc på plasser man ikke vil ha det. Men det kommer uansett "presenning" over også.

IMG_4966.jpg

Kim viser her stolt fram 2 nye skilt plater han fikk av meg, som han skal montere på Passaten, big upgrade:)

IMG_4967.jpg

Maskering.

IMG_4969.jpg

Mat er viktig! Her sitter Kim og spiser en Kebab Middag.

IMG_4970.jpg

Og jeg, Sten Andrè, stjal litt:)

IMG_4971.jpg

Her er bilen ferdig maskert, og pussingen er unnagjort.

IMG_4972.jpg

Vi gutta boys må jo kose oss litt også!:)

IMG_4973.jpg

Klar for grunning! (4 Lag).

IMG_4974.jpg

Andre siden.

IMG_4977.jpg

Henrik gjør klar sprøyta.

IMG_4978.jpg

Henrik har begynt med grunningen.

IMG_4979.jpg

Flinking:)

IMG_4980.jpg

Her jager han meg ut.. Pga støv;)

IMG_4982.jpg

Nylig ferdig grunnet.

IMG_4987.jpg

Senkesettet vi var og hentet tidligere på dagen.

IMG_4988.jpg

God stolen på jobb. Kiropraktor stol. Type farlig hvis man skrur opp guffen for mye... Massasjestoler kan bare gjemme seg for denne!

IMG_4991.jpg

Dette er dagen deretter, Kim rengjør koppen!

IMG_4993.jpg

Og plutselig var bilen ferdig lakket!

IMG_4994.jpg

Ser bra ut, gjør det ikke?

IMG_4995.jpg

Her er den helt ferdig! Nydelig!

IMG_4996.jpg

Så bars det på stripa entur, der møtte vi en kompis i firmabilen.

IMG_4997.jpg

Kim lurer på hva dette er for noe. Ivertfall noe som han ikke passer i, eller, får plass i heter det. Liten bil, det kan jeg skrive under på. Men lyden var små pervers!

Fler bilder etc kommer senere! Nå er det påske, og ikke mye vil bli gjort foreløpig. Senkesettet blir montert neste uke. Driver å venter på å få igjen bankkortet mitt etter at en minibank spiste det opp, når jeg får det, trolig påskeaften, i posten. Så blir felger bestillt ASAP!

Stay Tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mao, den siste ja?

Stemmer! Og de har utrolig tøft design de felgene der. Tror mAZE har hatt både E34 & E39 med slike felger, kansje han har noen bilder han kan legge ut her :wink: .

Så visst ikke tråden før nå jeg.

Var Breyton Imagination jeg hadde på min E39, og på den E34 du snakker om var kun en photoshop av Arild G. :) Felgene stammet fra E39'n for å spice opp E34 før salg. :) Og den gikk med en gang gitt.

Nydelig E34 du har Tsbusa, blir spennende å følge med videre.

Og ja, fikk også lyst på kebab..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, valget sto mellom disse 2.. Men Valgte de andre...;) Bremser etc skal også oppgraderest etterhvert, morsomt at de visest litt også:) Bilen skal bli "ferdig" til NGK treffet på Lånke 28 April, da er felger montert, senk, og toning av vinduene:) Hvis noen skal dit, se etter en dude med beige M5 caps med videokamera og stativ som fyker rundt banen og filmen, og er å finne i enten en mørk lilla E34 M5 eller RS500:D Så kan vi snakke litt BMW skjit.. Men just nå er det noen flere pills her.. ikke bra når en skal på jobb på Tirsdag! :) Men det ornder seg! Btw, ny bakpotte er underveis også.. Kommer uti uka!

Noen som vet om M5 3,8 motor til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta tror jeg kommer til å bli tøft! arti når folk engasjerer seg for e34 touring!

i like it!:)

Takk Takk:) Det er artig å høre! :)

Det er jo en av de peneste bilene som har rullet ut hos BMW jo! Det er seriøst feite biler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble supert med lakk helt ned, og felgvalget liker jeg 8) .

Husk også at det er kampanje på GS i mnd. fremover. Ikke langt unna deg det, og de har mange bra tilbud. F.eks på div. lykter o.l.

Kommer selv til å bestille klarglass tåkelykter etterhvert :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, fikk den brosjyren fra de;) Vel, langt og langt.. Er noen mil, men har kjørt dit før, og bare turen for å se butikken dems er verdt det!:) Blir tynt med penger fremmover nå pga felgkjøp osv.. SÅ får jo se...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Spiste lunsj på jobb i 12 tiden idag, gikk ut på verkstedet igjen 12.30, GJETT hva som låg på gulvet å smilte mot meg? Jooda, 4stk fine komplette dekk og felg:) Klare til å bli montert på beemern:)

SÅ, ikveld, ble de satt på, bildene under taler for seg, og JA, skamhøy forran:( Senkesettet blir montert forran i helga, og 4 hjulskontroll med justering av spissing;)

IMG_5031.jpg

IMG_5032.jpg

IMG_5033.jpg

IMG_5034.jpg

IMG_5035.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...