Arimanni Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei Har ein jevlig raslelyd under bilen (håpe på at det berre er ein stein "inni" bremseskiva) og tenkte eg sku undersøke det. Er det nokon i Bergen som har ein løftebukk, eller veit om eit verkstad som går ann å nett låne bukken eit par min for å ta ein kikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Det får kjøpe tid på løftebukker i det gamle verkstedet til Ford i Strømmen på Danmarksplass. Ikke dyrt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ok. Er det sånn du må bestille time eller er det berre å møte opp? Har du tlf nr til dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg har bare møtt opp de gangene jeg har vært der. Ikke vært noe problem å få plass da. Har ikke noe tlf nummer desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Fant det. 125 kr for å låne bukk i ein time. Var der ikkje meir enn ti min og måtte betale 125 kr. Men elendig verkstad! Skittent og dårleg med verktøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 125kr for og låne løftebukk i 1time er billig uansett hvor dårlig verktøyet er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Og det viktigaste...fann du feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Du sa du trenkte en bukk. Det er DET de leier ut. Ikke verktøy. Det må man ha med selv. Tang til oljefilter er det eneste jeg har trengt å låne og det har de i flere størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jepp. Fant feilen. Var ein stein som lagg bak med bremseskiva og laga eit helvete. Har ikkje fiksa det enda, skal gjere det i helga. Så vist nokon ser ein E34 som laga eit helvetes bråk i Bergen, så veit di kem da er hehe Men takk for tipset AndySix. Gla for at eg fant ut at det var berre ein bagatell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå