Nøstbakken Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Koleis laster du opp bilde av bilen.. <----------- Slik som viser på forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Gå inn på "Din profil" i menyen til venstre! Trykk så legg opp avatar..... Der står det kor stort bildet maks må være.... Du kan bruke forskjellige program til å "resize" bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 noen som veit kor eg kan laste ned eit slikt program.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 kor kan eg lasta nede ei slikt program ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 kor kan eg lasta nede ei slikt program ? http://www.download.com/3120-20_4-0.htm ... r&tag=srch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Les Gunnar sitt innlegg i denne tråden Der er det forklart godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 takk for hjelpa fikk det til nå.. som dåke ser <----------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Les Gunnar sitt innlegg i denne tråden Der er det forklart godt visste ikke det var en sånn tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg og sliter litt med akkurat det dær... etter jeg har lastet opp bilde kommer det opp en melding om at alle feltene merket med * ikke er fylt ut, men de er jo fylt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Har du lastet ned Resize programmet? Prøv å forklar litt bedre hva du mener med den stjernen? Er det der du skal merke av hvilken du skal velge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Har ikke lastet ned programmet... må kansje gjøre det:) det står bare at feltene som er merket med * ikke er utfyldt, men de er faktisk det... men skal se litt mere på det ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå