Dehghan Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Leste Diyen om å bytte klipsene i dørpanelene, men er det noen som vet hvilke klips jeg skal bestille? Varenummer? Har e36 coupe, sto jo bare klips på alle hos schmiedmann. Tror kanskje det er de første som kommer opp, men ikke sikker. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 stikk innom ditt lokale BMW verksted , disse klipsene er ikke noe du trenger å bestille over nett da de i utgangspunktet koster ingenting nesten, så er du sikker på å få rette typer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Leste Diyen om å bytte klipsene i dørpanelene, men er det noen som vet hvilke klips jeg skal bestille? Varenummer? Har e36 coupe, sto jo bare klips på alle hos schmiedmann. Tror kanskje det er de første som kommer opp, men ikke sikker.Takker Satt og skulle til å bestille fra schmiedmann, men det var mange klips å velge mellom, så jeg ble ikke å bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Ein kjapp tlf til dei pleie å hjelpe ein del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Er det slike? Eller slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Noen som vet? Er på tur til å bestill nå, men vil forsikre meg om at jeg ikke bestiller feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 de hvite, har skifta på alle dørpaneler i min bil, ble bedre, men var mer som var knekt bak der:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 hos koed får du bestilt slike med gummiring.. egentlig kan du bare kjøpe en gummiring og lage de sjøl.. funker som f.. all knirk ble borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Så dette er altså originalvare som BMW forhandlerne markedsfører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Delenummeret dere er ute etter, er 51411973500 --> http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on Jeg bestilte senest 20 av dem idag, og ringte først til GS. Disse passer både FORAN og BAK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå