Gå til innhold

Topppakning E39

Madmax1100
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har peil på hvor man får kjøpt sånt verktøy eller??

låsing av svinghjul er vel ikke det som er problemet,er heller det ang kammer om det er mulig og lage noe eget der.

Finnes det noen bilder/tegninger av registret noe plass på nett??har letet litt men finner lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart av deg å si, Bimmerlars... Det går selvsagt an å gjøre denne jobben uten låseverktøyet, men det er en absolutt fordel å bruke det. Det er ikke mange spesialverktøy en MÅ ha, uansett operasjon, men det er veldig greit å ha for presis montering.

Jeg finjusterte inn et register for en som hadde tatt det på øyemål, og han påsto at bilen dro bedre etterpå. Det skal sant sies at registeret ikke va bra montert/justert da jeg fikk den, men poenget er at det var montert av en ukyndig person i forkant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart av deg å si, Bimmerlars... Det går selvsagt an å gjøre denne jobben uten låseverktøyet, men det er en absolutt fordel å bruke det. Det er ikke mange spesialverktøy en MÅ ha, uansett operasjon, men det er veldig greit å ha for presis montering.

Jeg finjusterte inn et register for en som hadde tatt det på øyemål, og han påsto at bilen dro bedre etterpå. Det skal sant sies at registeret ikke va bra montert/justert da jeg fikk den, men poenget er at det var montert av en ukyndig person i forkant...

Spesialverktøy er alltid en fordel Pedi :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...