BMVW Daniel Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 kommer *PING* og åpen dør i ett sett på e32 750`en min å det e fantastisk plagsomt .. noen som har noen tips til å stoppe det annet enn å koble vekk lydmakeren sm eg helst vil ha der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Du har sansynligvis dårlig kontakt i en dørbryter, sjekk/smør opp disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMVW Daniel Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 får satse på det blir litt galen i hodet av den lyden må skru anlegget opp for å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 har samme problemet på e34'n min kommer og går litt det der. men intill jeg får mulighet til å sjekke bryterne så plugga jeg bare ut høytaleren som sier ping og når den har pinga for tur offen så vil ikke sentrallåsen låse bilen, den bare låser opp igjen. har defa alarm på min, noen som vet om den kan være med å kødde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 har laget en DIY på dette, det er dog for e36 da så aner ikke om det idet hele tatt ligner på e32/34 men det kan jo kanskje gi noen hint ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... ge+d%F8rer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 bryteren er stort sett identisk på e34. har hatt samme problem med alarmen. dog bare en gang da jeg slutta å bruke den etter den gikk av helt av seg selv. takk for DIY'en. legges til i favoritter her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå