Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sukk.... :evil: Var ute å kjørte en tur i går kveld, og på vei hjem kjørte en bil inn i siden på meg. Jeg tok av hovedveien og hadde to biler som kjørte seint rett foran meg. Jeg lå i andre gir etter å ha kjørt av hovedveien, og tråkka gassen i bunn. Jeg blinka ut for å kjøre forbi og i det jeg er på siden av den bakerste av de to bilene svinger den ut for å kjøre forbi selv. Han blinka ikke, så det var umulig å se. Veien var 6m bred, og jeg var 1m utenfor veien for å unngå å treffe ham, men likevel tok han borti meg. Det endte med knust speil, bulk i døra og striper i både dør, skjerm og frontfanger.

IMG_0695.JPG

Ser ikke bulken noe godt på dette bilde, men den er 1-2cm dyp.

Skrevet

fy f å kjipt:(.. håper du får fiksa det.. likte den bilen der jeg:)

*fan av shadowline look* å liker att merkene blir borte.. man må ha ett personlig preg på bilen, å ikke høre på hva "orginalpolitiet" sier bestandig:)

jeg gjør ting med min bil fordi JEG liker det.. ikke fordi sjefen til nabon syns at det er fint (hvis dere skjønner)

~Xato89

Skrevet

Ikke noe gøy det der. Greit at bilen begynte å bli sliten i lakken og slikt, men betyr ikke at riper er noe man liker! Han som kjørte på meg er en jeg kjenner, og han har tatt på seg skylden for det som skjedde.

Skal inn på Bavaria til fredag å få taksert skadene. Regner med at det er de som kommer med den beste taksten :)

Bra at det er noen som gjør ting som de selv vil! Det er det jeg også har planer om. Vil jeg gjøre en ting gjør jeg det...

Skrevet

Fin Topic, synd det med skadene, men for velj sponset litt av lakkeringen ;) Hehe.

(Også synd at det er så mange som skal begynne å krangle i en slik topic, som i dette tilfellet om BMW emblemet. Mitt tips er heller å gi Ad|oS tips om hva dere synes og mener, så får Ad|oS selv avgjøre saken :)

Men back to topic, blir det hel lakkering / annen farge?

Mvh Zw

Skrevet

Skal sannsynligvis til NAF i stavanger i morgen for å få takst på bilen. Fikk ikke lov til å få takst hos Bavaria... Har uansett vært litt på nettet for å se priser på tingene som er ødelagt, men får se hva de vil gi meg for de ulike delene. Noen som vet hva de vil gi for en ødelagt M3-fanger? Er knukket av en liten del i et hjørne...

Lakkeringen kommer vel an på hvor mye jeg får på forsikring. Får jeg nok blir det ny front, skjørt og bakfanger. Har lyst å lakkere i en eller annen blåfarge, men svart blir vel greiere siden jeg ikke vil koste på lakkering i dører og motorrom osv.

Skrevet

Er lysene dine knust kan du få ett sett av meg for 1900 ;):)

MVh

Marius

Skrevet
Er nok ikke det, men er lysten på noen AE der lys/blinkers er i ett... Får se med forsikringspengene.

Ja er pent det :)

Skrevet
Skal sannsynligvis til NAF i stavanger i morgen for å få takst på bilen. Fikk ikke lov til å få takst hos Bavaria...

Hvorfor ikke?! Jeg brukte Bavaria når min bil ble påkjørt..Jeg liker best å forholde meg til merkeverksted

Skrevet
Har vært ute på langtur til østlandet i uka som gikk, og bilen er i å for seg veldig god kjøring. Problemene begynner når jeg kommer til fartshumper. Den subber nedi så å si alt hvis jeg har 2 eller 3 personer med meg. Drit lei av å kjøre skrått over alle fartshumper nå... Bilen er jo bare senket 45mm, så skulle jo egentlig ikke være så vanskelig. Lurer på om fjærene bak er vanvittig slitt (Jamex-fjærer.) Blir nok høyere bil ganske snart!

Hei det må ver noe veldig gale med fjærene dine siden du har så mye problemer med så lite senking. Hvis du har jamex fjærer så forklarer det mye, det er de verste fjærene jeg har vert borti. Jeg har høyde justerbart senkesett, og har senka bilen min 95mm framme og 75mm bak. Jeg sysn det gikk greit å komme meg fram :)

Skrevet
Har vært ute på langtur til østlandet i uka som gikk, og bilen er i å for seg veldig god kjøring. Problemene begynner når jeg kommer til fartshumper. Den subber nedi så å si alt hvis jeg har 2 eller 3 personer med meg. Drit lei av å kjøre skrått over alle fartshumper nå... Bilen er jo bare senket 45mm, så skulle jo egentlig ikke være så vanskelig. Lurer på om fjærene bak er vanvittig slitt (Jamex-fjærer.) Blir nok høyere bil ganske snart!

Hei det må ver noe veldig gale med fjærene dine siden du har så mye problemer med så lite senking. Hvis du har jamex fjærer så forklarer det mye, det er de verste fjærene jeg har vert borti. Jeg har høyde justerbart senkesett, og har senka bilen min 95mm framme og 75mm bak. Jeg sysn det gikk greit å komme meg fram :)

Skrevet

Tror faktisk det er Jamex ja. En tidligere eier jobbet på Bema, så han fikk det vel billig der.

Uansett, H&R 40/15 bestilt, så håper de kommer snart. Har også nye dempere liggende (AL-KO dempere), så gleder meg veldig til å få det på. Bilen henger ikke akkurat bra på veien for tiden med så myke fjærer samt elendige dempere.

Hadde egentlig mest lyst å 50/30 eller noe sånn, men her jeg bor er det ikke mulig å kjøre med noe slikt. Mange steder kan jeg ikke en gang ligge vanlig i kjørebanen, men må ligge på "toppene". Kan ta en tur ut å måle hvor høy bilen faktisk er.

Edit: Bilen var 10cm på laveste punktet på kanalen. Er enda litt lavere midt under bilen. Dette var vel å merke med helt tom bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...