Ad|oS Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Skulle gjerne hatt hele is-bilen, ikke bare motoren hehe Men uansett, takk for tilbudet.
Ad|oS Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Blir nok et større oppussingsprosjekt her på meg. Har en del ting på ønskelista, men vet ikke helt hva jeg skal ta meg råd til. Trenger råd! - nye M3-front (orginal med tåkelys) - cupspoiler - facelift-front med svarte nyrer - M3-sideskjørt - M3-hekkinnsats - M3-lister - M-Tech matter - soting helt frem - full utvendig lakkering Hva bør jeg velge av dette? Selvfølgelig alt, men har ikke penger til det så noe må prioriteres vekk. M3-front og lakkering står høyest på lista. Noen som har noen råd? Med tanke på lakkeringen, hvilken farge bør jeg velge? For øyeblikket er den lakker i 086, Black Avus, så regner med en eller annen type svart er det lureste. Takker for innspill
Kobar Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 du som er fra hovsherad? må bare sei du må roa kjøringa øve brua på vei opp t steinberg hehe, neida, bånn gass
Ad|oS Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 Hehe... Stakkars bilen må jo ha litt turtall for å få fart på den! Du er fra Hovsherad?
Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Er fronten du hadde på bilen tidligere kopi? Derfor du skal kjøpe ny?
Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 For jeg kjøper den hvis det er med lister selvom den har fått seg en trøkk.. Send PM da..
Ad|oS Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 Er bare kopi ja, men har fått fikset den ganske bra opp selv, så bruker den bare selv. Sorry...
Kobar Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Hehe... Stakkars bilen må jo ha litt turtall for å få fart på den! Du er fra Hovsherad? stemme d, he vell sett ein gul å ein blå/lilla e30 i rett øve bruå. der bu eg! k mye ga du for bilen når du kjøpte an? å viss du plutseli komme på å sella, k mye sga du ha for an?
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Vel, fant ut at det var på tide å få tatt noen bilder av tralla igjen. Har desverre blitt lite forandringer, men noen er det. Kjøpte AE fra MeSs, skaffet tåkelys og så har det blitt svarte nyrer. Lyktene jeg kjøpte av MeSs ser veldig bra ut når det først blir mørkt, men de lyser desverre altfor dårlig til at man ser ringene på dagen. Synd, men sånn går det med billige løsninger. Jeg har også byttet ut alle dempere og satte på H&R 40/15 senkesett. Misfornøyd med dette også da den er senket like mye bak som før, mens den er kanskje 2cm høyere foran (hadde 45/45 før). Ser ikke helt bra ut, men orker ikke bytte igjen... Ble også lei av at kanalene var så grå, så jeg pusset en del på dem før jeg lakkerte. Gjorde ikke altfor mye jobb med det, men det ser i det minste bedre ut enn det gjorde. Etter krasjen jeg hadde med den har jeg nok ikke gjort for mye. Fikk kjøpt meg et brukt speil som ble pusset ned og lakkert på nytt. Ripene på skjermene lakkerte jeg selv, men bulken i døra og det som ble skrapt opp der har jeg ikke gjort noe med. Noen som vet om et sted de fikser dette bra og billig i Rogaland/Agder? Utsikt over bygda jeg kommer fra Måtte ta et bilde der jeg fikk frem AE, og passet bra med en M i bakgrunnen Har også kjøpt M3-diffuser, men åpningen til potta var for liten så den er ikke satt på. Håper å få tak i en med større åpning. Har også bakrutesenker liggende, men har ikke orket å sette den på. Er lakkert, men har ikke fått tilpasset den (tabbe) og fikk også et hakk i den der noe lakk falt av da jeg la den inn i garasjen. Skal prøve å få gjort noe med dette også... M3 GT splittere er bestilt, og gleder meg til å få dem på. Bilen ser så høy ut slik den er nå!
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Hehe... Stakkars bilen må jo ha litt turtall for å få fart på den! Du er fra Hovsherad? stemme d, he vell sett ein gul å ein blå/lilla e30 i rett øve bruå. der bu eg! k mye ga du for bilen når du kjøpte an? å viss du plutseli komme på å sella, k mye sga du ha for an? Har sett den noen ganger ja... Gav litt penger for den Har ikke noen planer om å selge den enda, men kanskje til høsten. Du får heller ta kontakt da hvis du er interessert i å kjøpe den...
Ad|oS Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Vel, da fikk jeg endelig montert ///M-pedalene, og må bare si at det ser mye bedre ut enn før. M-matter er også på plass, og de hjelper på inntrykket i kupèen.
Søreng Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 se der ja, endelig fikk du og pedalene og mattene på plass Det gjør seg virkelig det Mangler fotstøtten enda jeg da men.. Ble pent!
Ad|oS Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Da kom GT-splitterne i går, og de ble montert et par timer etter. Syntes det en liten investering i forhold til hvor mye utseende ble forbedret! Ser mye mer sportslig ut... Får det ikke helt frem på bildet her, men ser hvertfall hva som har skjedd.
-AmunD- Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Meget pen bil Blir nok svarte nyrer på meg også! Kler bilen
MeSs Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Fy faen så strøkent det ble med di lyktene Bra valg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå