Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du kan vel ikke si noe annet da det var du som solgte meg dem ;)

Vel, nå gjør ikke jeg detta for å tjene penger, for det gjør jeg ikke..

Men du kunne jo valgt mellom krom og svart, det jeg mente var bra valg :)

Skrevet

Hehe, takk uansett. Tenkte jeg måtte ha svart bakgrunn pga svarte nyrer, men lurer på om jeg må få taki svart netting også...

Skrevet

Har endelig fått byttet M3-diffuseren min til en med plass til dobbel potte (takk til mOMOe som jeg byttet den med) og den ble montert 20min etter den kom i posten. Ser det utrolig mye bedre ut enn med den gamle...

Det ble litt trangt på venstre siden i åpningen til potten, å så henger den potten litt lavt, men er ikke altfor ille.

Ja bilen er skitten, men vasket den 2 timer før jeg tok bildene...

Diffuser%201.jpg

Diffuser%203.jpg

Diffuser%202.jpg

Så kommer det store spørsmålet. Skal jeg lakkere diffuseren eller la være? Håper noen kommer med noen innspill her...

• 1 month later...
Skrevet

Den potta di må du få heist litt opp og få rettet på vinkeln.

Er lett, jekk opp bilen, legg deg under og sett den fast med båndjern (anbefales å være 2stk) :D

Skrevet
Åssen type lykter er det.?

Går di i et med blinklyset?

Var en stor forbedring ihvertfall 8)

Takk for den! Er lykter med hovedlykt og blinklys i ett ja. Ser fint ut, men desverre lyser AE veldig dårlig. Derimot i halvmørket ser det veldig bra ut da de ikke lyser altfor mye opp hehe Tror de var Delight merket het. Er vel fra Nederland disse. Kjøpte dem av MeSs til en hyggelig pris (takk til ham for dem) Alt i alt ble det ganske bra ja

Skrevet
Den potta di må du få heist litt opp og få rettet på vinkeln.

Er lett, jekk opp bilen, legg deg under og sett den fast med båndjern (anbefales å være 2stk) :D

Har vært på tanken ja, men ikke fått meg til å gjøre det enda. Problemet er at den allerede står i spenn mot diffuseren, og er litt rusten (lite rustehull allerede) så usikker på hvor mye jeg vil ta i. Får se om jeg kanskje får gjort det nå snart. Båndjern det samme som patentbånd?

Skrevet

Måtte nesten vaske motoren også etter en dag med litt bilvask, så da ble det slik:

Før:

Motor%201.jpg

Etter:

Motor%202.jpg

Mangler litt lakk og sånn, men ble hvertfall mye bedre enn før!

Litt senere, da jeg brukte lakkfornyer på bilen så jeg plutselig dette.

Bewwwwwwwwwwwww.jpg

Bakskjermen og bakluka hadde ganske så forskjellig farge. Har aldri sett det før, og så det vel egentlig bare i en spesiell vinkel i et spesielt lys. Etter polish med farge og litt lakkbeskytter så det mye bedre ut. Må nok muligens ha ny bakluke uansett pga rust og slik på den jeg har...

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Da ser det ut som at bilen blir lagt ut for salg innen slutten av uka. Jakten på ny bil er i gang (og har vel holdt på noen mnd nå)

Har du en pen E36 320, 323, 325 eller 328 coupe (94-mod eller nyere) er det bare å ta kontakt. MÅ ha sportsseter!!! E46 316/318 coupe er også aktuelt, men må ha lav prisklasse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...