Ad|oS Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 Da var bilen lagt ut for salg: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Send meg en PM om du er interessert og har flere spørsmål
Spiritus Sancti Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Fy faen, dette er et BRA eksemplar! Skulle gjerne kjøpt den jeg, men har ikke råd nå
Ad|oS Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Takk for det. Alltid greit å få positive tilbakemeldinger. Har jo skjedd litt siden jeg fikk den Mange som gjerne skulle kjøpt den, men ikke har råd
Torra tuning Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Må bare si at dette var en veldig fin bil:) Har prikk lik men kræsja den på motor veien i 130 så det blir et projekt å fikse den. Men det jeg lurte på var de forntlyktene du har, kan de kobles til elektrisk høydejustering? Har tenkt til å kjøpe samme lykter.
///Mysild Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 huff da men bare vent å se, hvis du syntes denne er fin, så blir nok den neste grommere
Ad|oS Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Må bare si at dette var en veldig fin bil:)Har prikk lik men kræsja den på motor veien i 130 så det blir et projekt å fikse den. Men det jeg lurte på var de forntlyktene du har, kan de kobles til elektrisk høydejustering? Har tenkt til å kjøpe samme lykter. Takk for det! Bare å begynne Kan nok ikke kobles til høydejustering nei.
Ad|oS Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 huff da men bare vent å se, hvis du syntes denne er fin, så blir nok den neste grommere Endelig en som har forstått det Men tar nok litt tid....
///Mysild Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 huff da men bare vent å se, hvis du syntes denne er fin, så blir nok den neste grommere Endelig en som har forstått det Men tar nok litt tid.... hehe... ja, i hvertfall hvis det blir e46 med csl *lyst på jeg også*
kazynor Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 nice den bilen din men er det flere en meg som legger merke til at alle biler til salgs har et bilde hvor den har kommet seg ut på en jorde?
Ad|oS Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Hehe, ser ganske bra ut, gjør det ikke? Er jo fra bondelandet, så må vise det Må snylte litt på de som får statsstøtte. Men med litt gress ser bilen så mye lavere ut enn normalt. Men trenger ikke akkurat å kjøre ut på et jorde med 1meter gress heller
Hakon Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 hei. Fin bil du har. Vet ikke hva du har gjort med den, men så veldig blank og fin ut på bildene.
Ad|oS Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Takktakk... Bare å polere, så blir bilen så blank at. Er vel faktisk ikke nypolert før noen av bildene er tatt forresten, bare vasket.
Ad|oS Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Blir nok lenger vekk enn som så... Bare håper han har penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå