Nino Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 nice=) fin bil. slik står høyt på ønskelista mi om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hmprf...fikk regning i posten i går for bytting av batteri, kom på 2.100 kroner inkl. mva. Var ikke det litt dyrt? Egentlig ville jeg bytte det selv, men var pappa som leverte bilen den dagen og sa ved en feiltakelse at de bare skulle ta å bytte det. Batteriet var av typen Sønnak, så håper det er av god kvalitet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Så har jeg forresten som mange andre her på forumet, bestilt meg en refleksvest fra bimmers.no i tillegg til 2 klistremerker for innsiden av siderutene bak tenkte jeg...blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sath Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Hei! Pen bil, ser ut som du har kommet over et pent eksemplar her - og den blir bare bedre med de endringene du har planlagt. Jeg lurer på et par ting: - Når du sier du handler på ebay, handler du da på den tyske .de eller engelske .co.uk, og får du ikke mye tollavgifter på slike pakker som er verdt over 200 kr? - De interiørlistene du har kjøpt, er de tøffe å bytte ut? Vurderer å bytte ut slike selv, men er litt skeptisk på å begynne å bryte på de eksisterende. Blir forøvrig spennende å se hvordan bilen din blir utseende til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 sath: http://www.my330i.com/mod30.php Pen bil Blir skikkelig gjennomført når du får på plass alle delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hjelper godt på og bytte ut intr listene!! og det er ikke noe problem i det hele tatt og ta de av.. du drar de rett og slett bare av. Tar sikkert 1 min og hive av absolutt alle sammen. så det er ikke noe problem. ser forresten ut som du får en rå bil BMWCruiser!! har nesten samme planer som deg! men duh!? det rattet ditt, er det mindre enn det som står i din no?? tenker på og bytte ut mitt jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå