borte Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Var å henta meg en E30 i går! Fikk med en stylingfront, men fikk ikke plass til den inne i bilen, så den måtte monteres midlertidig.. Det så ganske "harry" ut da vi kjørte 30 mil med den på bilen, og vi fikk mange rare blikk! Gidder ikke bruke så mye penger på den da jeg bare skal bruke den som et "hjelpemiddel" for å komme meg fra A-B mens den andre BMWn går igjennom en liten oppussingsprosess! Men jeg tar gjerne mot tips om hva jeg bør gjøre med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Et tips er jo å fjerne det stygge klistremerket i bakruta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Facelift kan bli fint det! Bare å legge ut riegerplasten for salg og brenne det merket som FTE refererte til. Da er du godt i gang Bare å bestille M-tech II med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har holdt på i hele dag med å fjerne klistremerker i -12 grader! Den som hadde denne bilen før har garantert en fetish for fæle klistremerker!!! Det var amstaff-klistremerker på dørene blandt annet! + et klistremerker på bagasjeluka hvor det sto "if your noe GAY, stop riding my ass! Gidder ikke fjerne det klistremerket i bakruta i dag, men det skal bort det også! Skulle derimot til å fjerne den rieger gts fronten, men da jeg tok den av viste det seg at det ikke var noen original fanger bak der.. Kun en krom bjelke som var skjært i, bøyd og bulkete.. Så jeg satte på fronten igjen etter å ha smurt på litt lakk jeg hadde liggende..! Riktignok ikke helt i bilens farge, men i mørket er jo alle biler mørke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 uff, få på fangeren igjen og lakk den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 uff, få på fangeren igjen og lakk den... Har gjort det, men hadde kun sort lakk liggende.. Litt fargeforskjell ja, men det fungerer foreløpig! Må vel få ei ordnings på det etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 kjøp orginalfanger! Tilstand på bil ellers, og hva måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 kjøp orginalfanger!Tilstand på bil ellers, og hva måtte du ut med? Bilen er selvfølgelig ikke i strøken stand, men den er i god teknisk stand! Det er noen bulker og litt rust i forksjermene + en bulk i panseret! Så "nøkker" motoren når jeg skal gi gass, f.eks når jeg skifter gir.. Tidligere eier påstår at dette er "tomgangsmotoren" som er årsaken..Fikk med den ekstra.. Begge forsetene er litt slitt..Mtech-stoler! Skal se om jeg ikke ordner opp i dette etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Pen E30! Skal du gå for 'styling' anbefaler jeg Rieger GTS bakfanger og Seidl frontfanger og sideskjørt! Tips til felger er kesking tuning 3. Jeg hadde komplett seidl styling på min e30, og de felgene.. Savner den bilen gitt..... Fikk MYE oppmerksomhet, E30 er en av de peneste bilene noen sinne lagd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Høres ut som sleten hardy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Pen E30! Skal du gå for 'styling' anbefaler jeg Rieger GTS bakfanger og Seidl frontfanger og sideskjørt! Tips til felger er kesking tuning 3.Jeg hadde komplett seidl styling på min e30, og de felgene.. Savner den bilen gitt..... Fikk MYE oppmerksomhet, E30 er en av de peneste bilene noen sinne lagd! seidel bakfanger er så stygt.. uff. går så jævlig langt ned bak. ser mongo ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Takk for gode tips! Skal sjekke det opp etter hvert! Høres ut som sleten hardy Hva er det,hva gjør den og hvor ligger den? Er det dyrt og vanskelig å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Etter litt lakk, ble det helt greit.. Riktignok ikke samme farge, men det får bare gå sin gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Gummiskiva som sitter mellom girkassa og mellomaskelen. Kan hende du må av med eksos og litt varmedeksel, men helt kurrant sak å skifte hvis du har litt muskler i arma uten så mye nødvendig verktøy. Mens du først er igang så ville jeg tatt en sjekk på mellomakselopphenget også og evt skifta det i samme slengen. Det er derfra "gåen mellomaskel" kommer fra. Sannheten er som oftest gåen opplagring. Gåen hardyskive: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Tror ikke det er noe me overføringene egentlig.. Tror det kan være noe sånt som LMM, tomgangsmotor, eller noe sånt.. Det nøkker bare når jeg gir for mye gass, og kun under 3000rpm.. Hvis jeg bare kjører rolig, går det greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå