bmwhans Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 når lmm på min var gåen så nøkka den og bare fuska på lavt turtall. når jeg ga full gass gikk den ordentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 når lmm på min var gåen så nøkka den og bare fuska på lavt turtall. når jeg ga full gass gikk den ordentlig.. Det er det samme på min, bare at den går ikke skikkelig før etter et par tusen rpm.. Hva koster disse luftmengdemålerene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 1000,- om jeg husker riktig , er ikke 100% sikker.. kan være helt bak mål men tror det var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 1000,- om jeg husker riktig , er ikke 100% sikker.. kan være helt bak mål men tror det var det ok, takk for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Brukt kan du få dem for 500-1000,- tenker jeg. Er vel 4-6 tusen for en ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Brukt kan du få dem for 500-1000,- tenker jeg. Er vel 4-6 tusen for en ny Har kjøpt en lmm av muska for 800 kr! Det var med luftfilterboks og det hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Den ble Bra da? Jeg syntes det ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Den ble Bra da? Jeg syntes det ivertfall Joda, ikke så verst faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 gratulerer med ny bil.. behold gts fronten du,ser bra ut. om du skal ha bakfanger er jeg enig med bmwhans at seidlfangeren ser fæl ut.. men det samme gjør sideskjørtene til reiger gts.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 gratulerer med ny bil..behold gts fronten du,ser bra ut. om du skal ha bakfanger er jeg enig med bmwhans at seidlfangeren ser fæl ut.. men det samme gjør sideskjørtene til reiger gts.. Vurder å kjøpe sideskjørt nå faktisk.. Og deretter en kul bakfanger.. Kan du legge ut bilder av noen pene sideskjørt, og en pen bakfanger som du anbefaler som ikke koster så forbanna mye..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 hm..fanger og sideskjørt som ikke er dyrt tror jeg du kan lete lenger etter... har selv gått for gts front,bakfanger og skal bytte ut gts sideskjørtene med mtec 2..(tro det eller ei ser faktisk meget bra ut) vet ikke hvor du holder til,men om du nært sørlandet har jeg gts sideskjørter liggene om du vil kjøpe.. sender dem ikke i posten desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 hm..fanger og sideskjørt som ikke er dyrt tror jeg du kan lete lenger etter...har selv gått for gts front,bakfanger og skal bytte ut gts sideskjørtene med mtec 2..(tro det eller ei ser faktisk meget bra ut) vet ikke hvor du holder til,men om du nært sørlandet har jeg gts sideskjørter liggene om du vil kjøpe.. sender dem ikke i posten desverre. Er interessert i skjørtene dine, men helt avhengig av pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 tenkte rundt 800kr for begge..men som sagt må de hentes,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 tenkte rundt 800kr for begge..men som sagt må de hentes,. Er ikke det helt sør i landet? Du vil ikke sende nei.. Ikke til haugesund en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Så bilen din på www.motorvogn.no idag. Hvorfor skal du selge den så fort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå