ollilur Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Grattis me ny bil:) va kjempe pen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 grattis med ny bil! men sølv netting ser billig ut ! svart som er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Legg gjerne ut noen flere bilder av bilen. Det kommer når været blir bedre De bildene der er fra forrige eier. M3 speil har jeg lyst på ja, men det er litt dyrt :/ og om nettingen: Jeg syns det funker sånn, og mange foretrekker svart, men jeg har det sånn jeg vil ha det Lurer fortsatt på om noen har deler til meg? * Angeleyes * Mørke sideblinkers * Alarm/fj.styring av sent.lås. * Kanskje M3 speil * Muligens nye sideskjørt som matcher front og bak * Carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Grattis med E36, ikke feil bil det! Men bytt baklyktene og nettingen, ellers er den ok. Tøffe felger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Grattis med E36, ikke feil bil det! Men bytt baklyktene og nettingen, ellers er den ok. Tøffe felger også. Jeg syns baklyktene og nettingen er bra jeg (baklyktene er enda tøffere IRL ) Kommer nok til å beholde de litt til, er ting som skal på før jeg tar av ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Gratla med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hva har du gjort med fronten? Mangler den lister eller er den uorginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Fikk den sånn.. Mangler vel lister der, så er det noen som har sånne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå