shv Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Har en E46 328 sedan som jeg vurderer å selge. Info: -1999 mod -190000 km (Pendlebil) -Manuelt gir -Beige skinn -17" sommer -Klima -Xenonlys -El. luke/vindux4 -alarm / sentrallås -Antispinn -Grøftelys -Multifunksjonsratt (ettermontert) -Setevarme -Business stereo -Eisenmann race effektanlegg (orig. kan følge med) -Kjørecomputer E46 316 / 318 / 318d kan taes som delbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 E36 M3 er også interessant i bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ingen med 4-syl E46 som har lyst på en bil med litt mer trøkk i kartongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbsavage Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Har en 1999 318i, sølvgrå met. Kan vurdere det. kommer litt an på mellomlegget også. Kan sende deg bilder, info og slikt hvis det skulle være int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Har en e36 328 coupe, men du er vel ikke interresert i noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 har en e30 M3....Lyst på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Til alle som er interessert i kjøp evt. bytte: Bare send meg info på pm eller mail svevik1@hotmail.com Har tenkt å ta litt flere bilder og legge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Har dessverre ikke fått tatt flere bilder enda. Får muligens gjort det senere idag. @ dbsavage, Rona og ///Martin, send meg gjerne info / forslag på handel på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Her er noen flere bilder. Bilen er litt skitten på bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Har bestilt nye klosser og skiver rundt baut, skal byttes før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Hvordan er det med det rattet? Funker alt? Airbag? Blir bilen godkjent med det rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Hvordan er det med det rattet? Funker alt? Airbag? Blir bilen godkjent med det rattet? Rattet er identisk med det som ble tatt av, samme airbag er benyttet. Godkjent? Visste ikke at rattbytte måtte godkjennes. Har originalrattet liggende hvis man skulle ønske å bytte tilbake. Foreløpig er kun stereoen koblet til. Cruisekontroll er ikke koblet inn, men det er en enkel sak å gjøre, men mener at bilen da må innom BMW verksted og "kodes om" for at cruisekontrollen skal fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ok Rattet har sikkert ingenting å si på noe kontroll.. spør bare for sikkerhetskyld Jeg er oppriktig interessert i bilen din Og jeg begynner i ny jobb 1.Mai så det er litt med lån og sånn.. Hvor på kartet er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Såg bilen i knarvik fredagen, syns det var grom lyd i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Bor i Knarvik, som Rona her har observert! Ligger ca. 25 min. nord for Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg