Superbeetle Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Hei! Jeg var idag å prøvekjørte en e36 316 coupe, min bror skal kjøpe og fikse opp litt.. (les, jeg skal fikse ) Det var en ulyd/skriking fra rattstammen da jeg dreide rattet, er det noe som kan smøres? evt hvor? Hvordan er det å ta ut orginal kassettspiller? Den hadde også to diskanter i dørsiden, mens jeg har kun en. Hva forskjellen på dette? Bilen er forøvrig en '95 modell, gått 169000. Av utstyr fantes det sportsstoler i delskinn og 2sone klima. Den trengte litt pleie i lakken, men god teknisk stand. 39000,- må vel kalles et lite kupp?
pallen Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Sikkert sleperingen til hornet. Lys opp mellom ratt og rattstamme så ser du den sikkert. Smør med fett eller wd40.
efjeldse Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Hørte noe lignende på min idag, en knirkelyd når jeg svinga til venstre... Regner egentlig med det er fordi det er så forbanna kaldt for tida, for har ikke hørt det før.. får smøre når det blir varmt nok til å tenke ute
Dirty Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Hørte noe lignende på min idag, en knirkelyd når jeg svinga til venstre... Regner egentlig med det er fordi det er så forbanna kaldt for tida, for har ikke hørt det før.. får smøre når det blir varmt nok til å tenke ute sammme her! helt fin når det er litt varmere ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå