HansenT Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Hei, denne er av interesse for meg, hvordan er denne rusten som er på den? Er det bare på karosseriet som i skjermbuer og sånt, eller er det på kanaler o.l ? Holder til i vesterålen så bjerkvika er bare 200 km unna. Er ganske interessert. Ikke rust i skjermbuer. Har funnet litt i kanaler men ikke noe gjennomrust! Bor i Narvik, Ikke Bjerkvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Denne kunne jeg tenkt meg , men blir litt for langt nordpå Kunne ikke tenke deg en tur til det lune sørland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hvor er det lunt på Sørlandet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Var meget ironisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenT Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Denne kunne jeg tenkt meg , men blir litt for langt nordpå Kunne ikke tenke deg en tur til det lune sørland? Kan sendes med tog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenT Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Hva var prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenT Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Ny pris nå. 10000 inkl Dempere og fjerer Trenger penger p.g.a ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenT Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 OPP Laveste pris! 8500 inkl Årsavgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Hadde kjøpt den på dagen om du hadde holdt til litt lengre sør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenT Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hvor langt er det snakk om? Skal til oslo neste helg... Men bilen blir mest sansynlig solgt i løpet av uka for 5000,- Da jeg sterkt trenger penger Inkl. senkesettet som er tilsalgs hær! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... sc&start=0 Skjønner ikke at den har blitt solgt tidligere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villamo Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Tenk at søringa ska være så vanskelig! Hvis bilen e langt unna, så e togtransport et ypperlig alternativ. Æ fikk mæ nu en mistenksomt billig, STRØKEN e30.. dåkker som ikke slo til: ædda-bædda x 1000 *FORNØYD* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villamo Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Bilen har vært på NAF-test. Strøken som .. øhh, ja en våt drøm. ædda bædda enda en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg