Svensson Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Hva skal jeg gjøre når kjølevæska minker? ser ikke noen lekkasjer, men fylte i rundt 1l for 1 uke siden, men i dag måtte jeg fylle i 1,5 l vann.. vet det ikke er det beste for bilen. Skal sjekke kvaliteten på shell etterpå nå. Skal jeg bare hive i litt tettemasse? noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mareno Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 du må ha frostvæske også på,hvis ikke fordamper vannet bare bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
? Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 fordamper vannet bort? kjølesystemet er såppass tett at det ikke skal skje da... hehe. ser du ikke noen lekkasjer så bruker bilen opp vannet da? enten ut i eksosen eller på peilepinnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Har/hadde samme problemet på min E34.. Brukte vann, uten at det var noen lekkasjer.. Men i det siste har det vist blitt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 samme problem here, m40b18. Aner ikke hvor det blir av vannet. Men fyll 50% kjølevæske, ikke bare vann. Da fryser det og du sprenger blokka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det kan værer topp pakiningen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 jeg har akkurat samme problemet... m40b18... jeg fylte på sånn radiatortett som statoil selger.. ble bra da.. i en mnd.. så begynte det igjenn... vet ikke hva det er... ikke noe vann i olja eller noe... det blir bare borte... og tempen på bilen er helt fin...helt til det blir for lite vann.,.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 syns det er merkelig jeg og... har kommet og gått et par ganger, men det begynte å lyse for ca 1 1/2 uke siden. skal sjekke kvaliteten på kjølevæska igjen nå snart. Har sjekka rundt toppen, og ser ikke ut som det er noe annet enn vanlig svetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S,Arnesen Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 har samme problemet på min e34... tror det kan være vannpumpa som kødder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Hvis så mye vann forsvinner inn i motoren skulle det vel vises i olja eller eksosen? Kan ikke fatte at det skal være toppakn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Dra på mekonomen og be om Martin supersealer. Dette er en liten grå pose til 60 kr som du fyller på. Har prøvd uendelig mange sånne produkter, men denne er suveren. Har fiksa både toppakninger og sprukne topper med denne. Hvis de ikke vet hva du snakker om så bare be de taste inn "mss mss" på skjermen så kommer den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Da skal jeg skaffe den. Takker for alle tips Informerer om hva jeg gjør og resultat jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 525 ia Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Hva skal jeg gjøre når kjølevæska minker? ser ikke noen lekkasjer, men fylte i rundt 1l for 1 uke siden, men i dag måtte jeg fylle i 1,5 l vann.. vet det ikke er det beste for bilen. Skal sjekke kvaliteten på shell etterpå nå. Skal jeg bare hive i litt tettemasse? noen tips? Satte bilen mi inn på verksted etter lang leting etter hvor kjølevesken dro. Satte den inn på verksted og da viste det seg at radiatortoppa var gåen, den sto åpen hele tiden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er flere BMW'er som lekker vann i fra varmeanlegget, og ut inne i kupeen... Hadde selv dette problemet på forrige E34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Høres egentlig ut som toppakninga.. men du kan jo prøve å tette med no, men ville sjekket på verksted hadde jegvært deg.. kjører du for lenge med gåen topp pakkning så kan du ende med å varmeskjære motoren, evnt ta blokka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå