AXi0N Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Gratulerer med en utrolig pen bil, og velkommen til forumet Bare å legge ut mer bilder av bilen. Fikk lånt meg ett litt bedre kamera i dag Så slenger ut noen bilder. Bedre enn de forrige More to come Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Meget pen bil Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Da var sommerdekk bestilt. Det ble disse etter mye vurdering av felger i min prisklasse:) Felgene er 8x19" med 225/35 dekk. Bilder på bil kommer når felg og dekk er i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer med lekker bil Ser ganske fin ut! Hvilken årsmodell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer med lekker bil Ser ganske fin ut!Hvilken årsmodell er det? Takker:) Det er en 2002 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer med lekker bil Ser ganske fin ut!Hvilken årsmodell er det? Takker:) Det er en 2002 modell Så da har du den motoren med 143hk eller? btw, tror det blir veldig bra med de felgene du bestilte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Fin bil Få tatt noen lysere bilder når du får på nyhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 En forsinket gratulasjon og velkomsthilsen fra meg! Men hva er Hartmann? Aldri hørt om det før (en blanding av Hartge og Hamann? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Gratulerer med lekker bil Ser ganske fin ut!Hvilken årsmodell er det? Takker:) Det er en 2002 modell Så da har du den motoren med 143hk eller? btw, tror det blir veldig bra med de felgene du bestilte Det er 143 hk i den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Fin bil Få tatt noen lysere bilder når du får på nyhjula Skal få gjort det takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 En forsinket gratulasjon og velkomsthilsen fra meg!Men hva er Hartmann? Aldri hørt om det før (en blanding av Hartge og Hamann? ) http://www.bmw-hartmann.de/ BMW forhandler in sie german Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Har fått montert de nye felgene i dag Fikk tatt noen bilder. De jeg legger ut nå er bare mobil bilder og er ikke av beste kvalitet. Kamerat med speilrefleks som tok bilde av den i dag.Må bare få filene først 8x19" ET40 med 225/35 Here goes: Fikk også med ett bilde av BMW til svigers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 rett og slett, nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Ble veldig pent med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå