ehrnst Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 gir deg 10 lapper på konto NÅ jeg om det er mulig å få frakta den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 sjekk hva det koster og sende den til molde da så kanskje jeg kan bruke den til svinsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Kan sende via hurtigruta.. Koster ca 2300,- til Bergen! Derfra vet jeg desverre ikke.. Hurtigruta går til følgende plasser der nede (tror jeg); - Kristiansund - Ålesund - Torvik - Gerianger - Måløy - Florø - Bergen osv.. Hvis dere bor i nærheten av di plassene er det jo ikke så farlig.. http://www.norlines.no/tekstsider.cfm?artid=85723 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 gir deg 10 lapper på konto NÅ jeg om det er mulig å få frakta den:) Hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 akershus hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 bytte i eu godkjent ford courer 1.8d? hehe 94 modell med rust i hjulbuer.. går billig da, og godkjent ca 1.5 år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 bytte i eu godkjent ford courer 1.8d? hehe94 modell med rust i hjulbuer.. går billig da, og godkjent ca 1.5 år til hahaha Nei takk, men takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polyfibe Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Betalte 4500,- for frakt til Trondheim fra Bergen.. hvordan er bilen? tight og fin i girene? har kommet over slike med halvmeter slingring på spaka, da den er i gir. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Betalte 4500,- for frakt til Trondheim fra Bergen.. hvordan er bilen? tight og fin i girene? har kommet over slike med halvmeter slingring på spaka, da den er i gir. hehe. Bilen er tight og fin i drivverket! Ingen problemer.. Det eneste som bør gjøres er å skifte dempere bak og lakke fangerene som er lakka i svart.. Kanskje bytte forskjermene pga noen skrammer, men har to stk skjermer liggende men di må lakkes da di er hvite.. Ellers er bilen grei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 hehe.. synd du bor så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 hehe.. synd du bor så langt unna Er jo bare 1,325.3 km! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Ingen som gidder å hente denne bilen? Kan være behjelpelig med frakt på kjøpers regning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 har kommet over slike med halvmeter slingring på spaka, da den er i gir. hehe. Trenger ikke være noe ennet enn den nylonkrona som girstangen er festet i det da Har skiftet den på alle mine forhenværende Bimmers:) Å det begynner å bli noen... Den blir da tight å fin å gire som regel ... Bare ett tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Bor i Tromsø og trenger en konebil... Hvis du har den enda når jeg har fått solgt toyotaen hennes så kan det hende jeg henter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg