borte Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Bor i Tromsø og trenger en konebil... Hvis du har den enda når jeg har fått solgt toyotaen hennes så kan det hende jeg henter den Den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg trodde fanger og slikt var lakket i bilens farge, så akkurat det gjorde saken uaktuelt for min del.. Men om den ellers er som du sier så får du den sikkert solgt, syns ikke det var upris, jeg har bare ikke ork til å begynne å gjør så ille mye akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg trodde fanger og slikt var lakket i bilens farge, så akkurat det gjorde saken uaktuelt for min del.. Men om den ellers er som du sier så får du den sikkert solgt, syns ikke det var upris, jeg har bare ikke ork til å begynne å gjør så ille mye akkurat nå! Det går greit det.. Gidder ikke lakke fangerene jeg heller, derfor prisen.. Hadde jeg kosta på den litt tid, + litt lakk på fangerene kunne jeg fått en høyere pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Da var bilen solgt! Den nye eieren kommer å henter den på Lørdag for 10000 kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg