jensemann23 Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 http://img87.imageshack.us/my.php?image=bilenrm5.jpg HAr en 318i som er helt original. Kunne tenke meg noen "billige" styling tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 ps har skiftet til hvite blinklys foran;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Like stygg som min jo.. Mitt råd er å kjøre original BMW stil, dvs. M-Tech, jeg synes alt annet blir så.. feil. Anbefaler www.koed.dk ! De kjører endel varer på tilbud nå om dagen, mye bra til E36. Billige er de også, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 60/40-senkesett, 17-toms Alpina eller RH Schnitzer(eller ekte AC Schnitzer-hjul hvis du har råd), M-Tech fangere, M-Tech-sideskjørt og lister, samt hvite blinklys rund baut, bang, ferdig! (Bare en idé) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 blir vel dyrt med lakkeing i samme farge osv... Man får vel ikke kjøpt styling i original farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 skal du ha m tech rundt bilen så blir det dyrt uansett om du handler fra koed du må nok lakere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 litt Off >Topic: er det noen som har problemer med at noen bokstaver ikke blir med når dere skriver? Har det prolemet bare i nye explorer. Sinnsykt irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Med moderat senking, 17" Alpina felger og full M3 styling, blir den rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 jaffal hold deg vekke fra rieger og siedel å gå for m-tech du, så skal du se at bilen din blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Full M-tech er vel det de fleste vil ha, men det koster! Ville begynnt med hvite blinkers rundt om, lakke "helt ned" dvs kanalene og fronten hvis det ikke er gjort? Så ville jeg fått senket den litt og fått på noen freshe 17" eller 18" felger. Ville gått for feks 40/15 mm senkesett, synes 60/40 blir for lavt, men det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 de grå/svarte "orginalskjørtene" på bilen din kan du faktisk bare "vaske" av med noen litt kraftige midler (rødsprit?) da det er orginal farge under denne "beskyttelsen". Vet ikke om det samme gjelder frontfangeren. (Om ikke, lakker du denne) Om jeg ikke tar helt feil kan du kjøpe mtech diffuser til bakfangeren din, istedet for å bytte hele. Så setter du på noen 17" felger (er stadig fine til salgs her f.eks.) og 60/40 senk. (eller noe litt mere moderat ut fra smak) Hvite blink selvfølgelig, og kanskje mtech dørlister. + at du retter ut den bulken i bakskjermen. Da er bilen god som gull, for en relativt billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 hvordan retter jeg ut bulken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 hvordan retter jeg ut bulken? Ta av teppene i bagasjerommet og se om du får dyttet den ut innen ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 det er vel småvanskelig.. der denne sitter er vel karosseriet dobbelt om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Oy det har jeg ikke tenkt på Husker ikke helt hvordan det er inni der, men det er jo ikke værre ennå ta av teppet og se om det er muligheter for å dytte den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå