Gå til innhold

Enda en E30 med snurre www.moonshineracing.no

E30 2.7turbo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oj, her var vi ivrige :shock: Den blir lambo orange med sort tak og panser. Motor er en 325 med diesel veiv(2.7l), turbokam, harde ventilfjører, porta topp, tilton clutsh, 1100cc dyser, og en jævla masse jobb.

Prøver og få tak på noen brukte B1 i 8,5 - 10x17

FK coilovers, Wilwood/RPI bremser+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, noe slik jeg kunne tenke meg selv. Stopper bare opp litt pga. buret. Var det dette noe du bygde selv og kjøpte som et sett eller har du lagt alt fra bunn av?

Eneste jeg kan flisespikke litt på er at du henter ut trykk til wg osv. på toppen av innsuget. Ser det er endel svensker som gjør det samme, syns bare det er kjedelig å måtte borre i det orginale BMW innsuget, også syns jeg det blir seende rotete ut med 4 rør som går litt ymse veier. I et ellers ryddig motorrom som du har.

Men kjempebra, ossen tanker har du om datasprut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, noe slik jeg kunne tenke meg selv. Stopper bare opp litt pga. buret. Var det dette noe du bygde selv og kjøpte som et sett eller har du lagt alt fra bunn av?

Eneste jeg kan flisespikke litt på er at du henter ut trykk til wg osv. på toppen av innsuget. Ser det er endel svensker som gjør det samme, syns bare det er kjedelig å måtte borre i det orginale BMW innsuget, også syns jeg det blir seende rotete ut med 4 rør som går litt ymse veier. I et ellers ryddig motorrom som du har.

Men kjempebra, ossen tanker har du om datasprut?

Buret har er kjøpt av PedersenRacing, forøverig et drittbur. Men med masse modding så funker det. Vakum tar jeg fra innsuget! Borre i innsuget er ikke noe problem, jeg har fler :) Svenskene har testet dette, så det er utprøvd og virker bra. Da slipper jeg problemer med den saken.

Datasprut blir SM4, det er et sinnsykt bra sprut til denne motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ot men lurte på hvor du får kjøpt det bmw merke på panseret me carbon :?::)

sjefs prosjekt!

nå ser jeg riktignok ikke bildet av det og vet ikke helt åssen det ser ut, men tipper det er samme som du får kjøpt hos schmiedmann for 350kr???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ot men lurte på hvor du får kjøpt det bmw merke på panseret me carbon :?::)

sjefs prosjekt!

nå ser jeg riktignok ikke bildet av det og vet ikke helt åssen det ser ut, men tipper det er samme som du får kjøpt hos schmiedmann for 350kr???

eller ebay.com

Men tilbake til topic, dette ser helt konge ut :D Hold oss oppdatert med bilder fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjefs prosjekt!

Lønner seg nok og kjøpe det der da. Frakt fra USA og opp er svin dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...