E30 2.7turbo Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 Fy f*** dette blir rått! Det kan liksom ikke bli bedre, du har med alt. Hvorfor 1100cc dyser når du bare skal lade 450hk? Lager alt i overdim, gjør det klart til neste vinter
oddis Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Å lage i overdim er gromt, uansett. Godt det er flere som har samme oppfatning! Dette prosjektet ditt ser veldig veldig bra ut! Hva slags turbo er det? Kompresjonsforhold? Bedre bilporno enn E30 turbo finnes ikke!
E30 2.7turbo Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Å lage i overdim er gromt, uansett. Godt det er flere som har samme oppfatning! Dette prosjektet ditt ser veldig veldig bra ut! Hva slags turbo er det? Kompresjonsforhold? Bedre bilporno enn E30 turbo finnes ikke! Turbonetics turbo, komp.vet jeg faktist ikke Bunnen er byggd av Borgar Strand BS Motor, så det blir spennende om det faktisk holder.... Bunnen er urørt fra når han hadde turbo i den, og da var det ca.330-350 i den. Dette er et prosjekt som ikke har rulla på 6 år, men vert under forskjellig oppbygging.
E30 2.7turbo Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Å lage i overdim er gromt, uansett. Godt det er flere som har samme oppfatning! Dette prosjektet ditt ser veldig veldig bra ut! Hva slags turbo er det? Kompresjonsforhold? Bedre bilporno enn E30 turbo finnes ikke! Turbonetics turbo, komp.vet jeg faktist ikke Bunnen er byggd av Borgar Strand, så det blir spennende om det faktisk holder.... Bunnen er urørt fra når han hadde turbo i den, og da var det ca.330-350 i den. Dette er et prosjekt som ikke har rulla på 6 år, men vert under forskjellig oppbygging. Har funnet frem til komp. og den er 7-1, legger ut fler bilder nå med full spec på motoren
E30 2.7turbo Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Heisann alle sammen. Det har vært moro og få alle tilbakemeldingene på dette prosjektet, takker. Her kommer noen fler bilder og full motor spec. til slutt. Tilton Sonic clutsh. FK Coilovers Wilwood 4 stempel med 310mmmRPI Motor Spec: 2.5l med diesel veiv Kompresjonsforhold 7-1 Turbo Turbonetics T04E60 Dyser 1680cc Kam Enem 300gr. 12,3mm løft Hardere ventilfjører holder 8000rmp uten ventilflyt PPF Grenrør ProAlloy RS500 Intercooler Summit Racing radiator Autronic sm4 Motor er delevis bygget av Borgar Strand og Stian Jensen, begge har bidratt med 50-50 over en lang tidsepoke Mapper den på E85 - også ser vi hva som skjer
ehrnst Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Dette er bygg! Hvor kjøpte du bremsene dine? på jakt etter noe selv.
E30 2.7turbo Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Dette er bygg!Hvor kjøpte du bremsene dine? på jakt etter noe selv. De er kjøpt privat, prøver og finne en forhandler/importør, trenger papirer...
E30 2.7turbo Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Skrevet Februar 25, 2007 Fy f*** dette blir rått! Det kan liksom ikke bli bedre, du har med alt. Hvorfor 1100cc dyser når du bare skal lade 450hk? Sorry, ga deg feil info! Dysene er bare på 1680cc Burde holde det
2,7 TURBO Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 jeg slenger ut litt spec jeg da... siden jeg har en liten finger med i spillet..!! 2,7 turbo. motor:nye lager.avbalansert diesel veiv.320 råder. neddreide 325 stempler.o-ringa blokk.320 topp med nye olje tettinger hardere ventil fjærer og enem Z58 kam.nye vippearmer med styringer. just kamdrev.ny reg reim og strammer.nye simringer. dempeskott i bunnpanne. PPF fuelrail.Mfi 1680 dyser.PPFgrenrør.turbonetics t04e60 turbo.turbonetics racegate. 2-platet tilton clutch.cosworth rs500 intercooler.26 rader setrab oljekjøler.2 stk bosch 909 bensin pumper... og sikkert noe jeg har glemt..!!
2,7 TURBO Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Fy f*** dette blir rått! Det kan liksom ikke bli bedre, du har med alt. Hvorfor 1100cc dyser når du bare skal lade 450hk? Sorry, ga deg feil info! Dysene er bare på 1680cc Burde holde det med tanke på de store dysene så fikser autronic sm4 det uten problem..!! og greit og slippe og bytte dyser hvis større motor..
T Y racing Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Fy f*** dette blir rått! Det kan liksom ikke bli bedre, du har med alt. Hvorfor 1100cc dyser når du bare skal lade 450hk? Sorry, ga deg feil info! Dysene er bare på 1680cc Burde holde det bør nesten ha såpass når du skal bruke e85, bruker dobbelt så mye i forhold til hvis du skulle ha brukt vanlig bensin. faktisk så mye at du får høyere komp..
mOMOe Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 begynner å bli fryktelig mange e30'r med noen grymme turbomaskiner rundt omkring nå.. meeeen det liker vi jo denne virker jo veldig gjennomført også da, i motsetning til mange andre. kommer til å følge med i stillhet på denna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå