Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er helt klart det beste kjøre-treffet jeg har deltatt på, en helg med masse kjøring. Bilen fungerte perfekt helt frem til Søndag kl.15.00 da brant sannsynlig et stempel. Men hva gjør vel det, når det er orginal innmat - kan nok ikke forvente noe annet heller.... Nå blir det smidd innmat og E85, hadde ikke tenkt til dette før vinteren, men må bli ferdig til Juli. Mantorp ryker nok :(

_MG_1901.jpg

Skrevet

Synd, men det ligger i korta med såpass boost. Kjør en kompresjon som du kan hente masse effekt på nå!

Ville også investert i raceventiler i skikkelig materiale, så slipper du at orginalventilene pakker sammen under seriøst press.

Underholdningen i helgen var det ikkeno å si på!! :D Bilen din virka velbygd rent teknisk, alt var riktig gjort.

Skrevet

Så den virka så bra med org innmat. ? Så du rekker ikke Mantorp ? Det er jo den grommeste banen. Heng i å få ferdig den gammle gode bilen nå 8)

Skrevet
Så den virka så bra med org innmat. ? Så du rekker ikke Mantorp ? Det er jo den grommeste banen. Heng i å få ferdig den gammle gode bilen nå 8)

Hehe, ja nå takket den for seg. Har gromliste inne hos PPF, så vi får se hva jeg klarer og tyne lommeboka for :shock: Men Mantorp ryker mest sannsynlig, har et par dårlige betalere på jobb jeg har gjort itillegg :evil:

Skrevet
Ingen grunn til og sitte og grine, her er det bare og stå på. Ser en liten lysning for Mantorp :D

Var det bare ei knekt vippe eller 2-3? Åssen gikk det med resten da?

Hilsen Trond

Skrevet

Det høres bra ut. Er bare å slenge inn 2 nye og ha det gøy videre da :) Er like artig å høre hvor reint og fint motor'n din går hver gang. At den er bygd opp av standard deler viser bare at det er mange som koster på seg langt mer enn det som strengt tatt behøves for en hissig motor.

Hilsen Trond

Skrevet

Helt klart, men dette kommer fort vekk på 20 laken. Bygger en grom topp og pakker om hele bunn når jeg nå er i gang. Tar smidd innmat i bunn til vinteren, Skal ha ut motoren likevel da. Måler er jo 6-700 hjulhester, og da funker ikke org.deler lenger.

Skrevet

Bra kjørt i helgen.

Hvor mye ligger egentlig turtall sperra di på?

Vet at de orginale har ganske begrenset hvis man flytter turtall sperre.

Kimmit har også problemer med vippearmer,selv om han kjører med spesial bestilte varer.Er vel kanskje ikke så rart,siden han varver 8500rpm(hvis jeg ikke husker feil).

Skrevet
Bra kjørt i helgen.

Hvor mye ligger egentlig turtall sperra di på?

Vet at de orginale har ganske begrenset hvis man flytter turtall sperre.

Kimmit har også problemer med vippearmer,selv om han kjører med spesial bestilte varer.Er vel kanskje ikke så rart,siden han varver 8500rpm(hvis jeg ikke husker feil).

Takk for det.

Jeg har sperra på 7000, men prøver og gire på rundt 6000. Nå har jeg bestillt billet vippearmer, alu retainers og race vetiler, dette burde holde til 8-8500rmp. Vippearmene er av 7071 T6 aircraft alu og skal tåle 9000rmp. Venrilfjærene skal tåle det samme, før det flower galt.

Skrevet

Plukket av toppen og det viste seg at det satt en 325e(eta) topp med små ventiler. Nå blir det sveisa 325i topp(588 toppen), det burde bli noe bedre trøkk. Den har mye større ventiler-innsug og eksos porter.

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...