Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bra kjørt i helgen.

Hvor mye ligger egentlig turtall sperra di på?

Vet at de orginale har ganske begrenset hvis man flytter turtall sperre.

Kimmit har også problemer med vippearmer,selv om han kjører med spesial bestilte varer.Er vel kanskje ikke så rart,siden han varver 8500rpm(hvis jeg ikke husker feil).

jeg varver 8000 på den og det fungerer:-)

vippearm problemet er løst nå og Tråd starter har bestilt samme som meg så dette blir bra:-)

Skrevet
Håper du ble forøyd med toppen:-)

nå gleder vi oss til mantorp 8)

Grise fornøyd :D Bare og komme til Drammen og hjelpe til med og skru den sammen :wink:

he he

skulle gjerne ha gjort det men har myyyye og gjøre før jeg skal til mantorp.men vi rekke det :headbang::rompe::evillol:

Skrevet

Som en liten oppdatering, til uka skal det leveres topp for ventilfresing, bunnen skal freses ut til pyramideringer og lage underspyling til stemplene og veiva skal avbalanseres og poleres. Hente clutch lameller hos Yngve Lindgren. Vippearmer kommer i morra. Bunnstøtte og pyramideringer kommer fra PPF på Tirsdag. Raceventiler, CroMo retainers, ARP og Raceware bolter til hele motoren, M21 oljepumpe, ny vannpumpe, slipesett bunn og topp, JE-stempler, stenParner råder, nye råde-bære lager, KimmitSportRacing topp, strammehjul og regreim ligger klart på verksted for montering. Nå må bare maskineringa gå raskt, har time for bremsing hos Christer på Autokvikk neste Mandag......

Skrevet

Husk å få sjekket rådene fra sten parner, noen av de jeg fikk var for trange i både store og lille enden, så de måtte brotsjes. Han som gjorde det, hadde kjøpt mange råder fra parner, de fleste var for trange.

Skrevet
Husk å få sjekket rådene fra sten parner, noen av de jeg fikk var for trange i både store og lille enden, så de måtte brotsjes. Han som gjorde det, hadde kjøpt mange råder fra parner, de fleste var for trange.

Rådene er bra, men takk for tipset.

• 2 weeks later...
Skrevet

Tror han holder på skru i nye lager på den"gamle" motoren nå. Var ikke riktig lager. Men han SKAL kjøre på Mantorp okkesom, mener han. Var 4 man der å skrudde på formiddagen i dag. For ønske gutta lykke :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...