Divine Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Får ikke crusie kontroll til og virke, samt bremse lys bak henger på konstant.. Noen ideer ? Også kneppe lyd fra høyre dør side på bilen, kommer i dumpler når du svinger til venstre. Og over fartsdumpler.. Noen erfaringer rundt disse bilene, ? Min har godt 118000 km.. trodde den skulle være litt tighte og fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Det er sikkert bremselysbryteren din som er kaputt, cruisekontrollen virker heller ikke om bryteren henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 For å aktivere cruise control må du trykke på knappen som sitter på dashbordet bak hendelen til vinduspusserne først for å aktivere. deretter trykker du på pluss knappen til cruisekontrollen på rattet og bilen holder farten! øk fargen ved å holde pluss knappen inne og senk ved å holde inne minus! Det med kneppelydene kan være noen foringer som har blitt litt slappe eller noe sånt! få et verksted til å gå over foringene dine! En vanlig teit ting på E39 er at det samler seg småstein bak bremseskjoldet som sitter bak skiva og dermed lager en stygg skranglelyd når du kjører over fartsdumper! Denne lyden høres kun når du har vinduet oppe og hører ut av vinduet! Dette er ikke farlig, men bare irriterende. Jeg tok av hjulet og bremseskiva og blåste med trykkluft nedi noen små hull bak bremseskjoldet og ganske riktig så spruta det ut masse småstein! etterpå tetta jeg igjen hullene med silikon og bilen har blitt tyst og fin utenfor igjen Ta deg en kikk på denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=25365&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå