albjorkl Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Hva kan jeg få ut av min 325 12ventiler av hester, om jeg planer topp og porter, monterer grenrør, kvasskam, chip, powerfilter? nå tenker jeg på reelle hester.. ikke fantasi hester, som noen har så jævla mange av i bilene sine hehe Jeg har chip, kn filter og effektannlegg fra manifold. håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 det blir nok altfor dyrt i forhold til effekten vil nå jeg si.. er ikke sikker men vil si rundt 200hk elns.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 ok. så d blir ikke mer tror du ? må man ha snurre for å når 240-250 gamp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 kanskje et par ekstra i tillegg til de 171 den ble levert med for 20 år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Da må du ha snurre hvis ikke blir det rimelig dyrt å sugetrimme den til 250 gamp.. Men en skikkelig blodtrimma 12v er gromt spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Da må du ha snurre hvis ikke blir det rimelig dyrt å sugetrimme den til 250 gamp.. Men en skikkelig blodtrimma 12v er gromt spør du meg.. ja det er fett hva kan man oppnå uten turbo ? tenker på turbo kansje til sommeren.. men har også JÆVLIG lyst på 24ventiler!! er det ikke fett i en e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Hva du kan oppnå er vanskelig å si, du kan jo koste på motoren din flere 100k så blir det mye gamp. 24v i e30 er greit det, går litt bedre enn 12v hvertfall, men har desverre solgt bilen i avataren min nå. Broren din har vel 24v, el tar jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Hva du kan oppnå er vanskelig å si, du kan jo koste på motoren din flere 100k så blir det mye gamp. 24v i e30 er greit det, går litt bedre enn 12v hvertfall, men har desverre solgt bilen i avataren min nå. Broren din har vel 24v, el tar jeg feil nå? ja han roy har en 325i e36.. kjenn du han ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Kjenner han ikke nei, men trodde du var broren til han med den grå e30 med m50b25, men da tar jeg sikkert feil. hatt bilen lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Overhal motoren i første omgang. Så trimmer du. Får mye hyggeligere tall i rulla da 250hk vil jeg tro krever proft utført portejobb, veldig kvass kamaksel, datasprut, grenrør og åpnere eksosanlegg, muligens separate gasspjeld osv.. Sugetrim koster, men er også utrolig morsomt når man merker at man får igjen for penga! Skikkelig gassrespons er helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 okei om jeg har hatt min lenge ? snart en måne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Da lurer jeg på om ikke broren til han du kjøpte den av har en e30 med 24v. Savner e30 gitt, kjører rundt i en gammal e36 for tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 okei ja det er nice biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Overhal motoren i første omgang. Så trimmer du. Får mye hyggeligere tall i rulla da 250hk vil jeg tro krever proft utført portejobb, veldig kvass kamaksel, datasprut, grenrør og åpnere eksosanlegg, muligens separate gasspjeld osv.. Sugetrim koster, men er også utrolig morsomt når man merker at man får igjen for penga! Skikkelig gassrespons er helt rått ja, skal sende inn toppen min til sylinder service.. du har vell ikke aning om pris ? sånn cirka bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 210-215 sugehk i M20B25 koster det samme som en pent brukt S50B30! Har en bekjent som bremset 212 sugehk med porting, planing, btr, chip, grenrør og eksos samt trimkam, strammere fjærer, just kamdrev, kn filter fram i fjernlykt, elvifte og masse kjøling. Sugetrimme en M20 er for spesielt intereserte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå