325icab_88 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 fine felger Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 lakker hardtopen i bilens farge! (hvis det går?) og veit ikke om jeg anbefaler å kjøre den på vinteren.. rimelig udreglig på vinterføre tror jeg. spinner bra Hardtopen er kledd med stoff, så det blir værre Skal nok gå greit til vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Syns kanskje du skal prøve å bygge ned fronten din litt så den blir på lik linje med bakfanger og sideskjørt..det så litt rart ut sånn det var nå Om du ser på bildet fra siden så ser du hva jeg mener;) Da er du hvertfall den eneste som mener det ser rart ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 lakker hardtopen i bilens farge! (hvis det går?) og veit ikke om jeg anbefaler å kjøre den på vinteren.. rimelig udreglig på vinterføre tror jeg. spinner bra Hardtopen er kledd med stoff, så det blir værre Skal nok gå greit til vintern røsk av stoffet kjekt å ha vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Blir rene vinterbilen det her nå Tak og greier vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Syns kanskje du skal prøve å bygge ned fronten din litt så den blir på lik linje med bakfanger og sideskjørt..det så litt rart ut sånn det var nå Om du ser på bildet fra siden så ser du hva jeg mener;) Da er du hvertfall den eneste som mener det ser rart ut Det ser liksom litt rart ut pga at bakfanger og sideskjørt er såpass store som de er, blir litt pinglete i fronten der..men for all del, din bil og du bestemmer jo selvsagt selv hvordan du vil den skal være;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Skjedd lite her...men har fått på 325i emblem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 hvorfor har du satt det på igjen?? og den antenna på bilen var ikke akkurat lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 hvorfor har du satt det på igjen?? og den antenna på bilen var ikke akkurat lav Må jo vise at det ikke er en 316 digg med stor antenne på cab veit ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 det som er konge er å skaffe 316 emblem. da blir folk lange i maska når du drar fra dem hehe. var mye bedre når antenna var helt nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 det som er konge er å skaffe 316 emblem. da blir folk lange i maska når du drar fra dem hehe. var mye bedre når antenna var helt nede Samme om det står 316 eller 325 her Drar fra de likevel antenna kunne kanskje vært litt mindre ja:P hvordan er de originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 min er i alle fall halvparten eller noe om den er original vet jeg ikke. får jo kjøpt universale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 min er i alle fall halvparten eller noe om den er original vet jeg ikke. får jo kjøpt universale. denne er universal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 men som er litt kortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå