325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 men som er litt kortere Den forblir slik den er Ser ikke stort til den når jeg flyr forbi deg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Fått lakkert litt på de originale speila og montert de Ser 100 ganger bedre ut syns nå jeg Eller hur? FØR: NÅ: I morgen blir det montert M-tech pedaler Blir også snart bestillt nytt stoff-matte sett, med enten ///M eller BMW brodert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Ja, lenge leve de originale speila. De ser uten tvil best ut på E30, glem alt hypermoderne jall. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Ja, lenge leve de originale speila. De ser uten tvil best ut på E30, glem alt hypermoderne jall.Pen bil! Blir ikke noe mer jall her nei Blir nok å bytte ut bakfangeren til en m-tech 1 (evnt en annen original) etterhvert og Er ikke heeeeelt fornøyd med den jeg har nå Vil ha alt på bilen originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 men som er litt kortere Den forblir slik den er Ser ikke stort til den når jeg flyr forbi deg likevel vi får se da vøtt du får mer luftmotstand med cab og antenne som tar inn bbc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 haha bbc faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Da var det endelig dags for skinnet å få en oppfriskning! Kjøpte et produkt som heter Avel Renovateur Creme fra skomakeren her Dette inneholder fett for skinnet og fargestoffer Slenger ut noen bilder før og etter: Skal ta flere strøk i morgen Før: Etter: Må si jeg ble skikkelig overraska over hvor effektivt dette var! anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Ble bra det der Legg ut flere bilder av sluttresultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ble bra det der Legg ut flere bilder av sluttresultatet Det hjelper absolutt! Skal se om jeg får litt mer farge på det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ble meget fornøyd med resultatet etter skinnbehandlingen Er ikke stort som blir gjort med bilen for tiden, men har fått på tårnavstiver i alu (kjøpt av BMW_E30) Går også og venter på stoffmatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 hjelper den stiveren noe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Flott bil du har der Stian.. Snart får du mattene dine og. Tårnstivaren hjelper på cabben etter min meining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Håper den hjelper! Har ikke fått testet Blir flott med matter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Da er matter på plass Takk for handelen Stian! Fikk også somla meg til å fikse litt på potta Er faktisk 2 stk trykkrør som er varmet opp og dunket på plass Skilt om 21 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Heisann "navnbror".. Blei du fornøyd me mattene? Eg fekk ikkje banka av dei støvet før eg sendte dei. Det gjekk fort i svingane. Bra du var ein tolmodig mann. Det gjekk litt seint i fra mi sida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå