325icab_88 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 God Aften ja Ble kjempefornøyd jeg Litt støv tåler man Var litt sein ja men ingen fare, bilen står jo uten skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Tok også å lakkerte et topplokk jeg hadde liggende i bilens farge i natt/dag Lurer på hvordan dette blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ble ikke værst det! eller? Demontering: Montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 du skulle heller lakert lokket svart matt mye penere det asså! bilen begynner å dra seg til! men de m3 speila syns jeg er altfor pinglete! min mening da øykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Holder på å lakke det gamle svart nå Rillene og bmw blir blank polert Hvis du ser på siste bildet av bilen så er original speila på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 går også å venter på shortshift nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Fikk skilt på bimmern for ett par uker siden Utrolig god bil å kjøre! Ett par bilder av bil med skilt og litt stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå