Gå til innhold

Kjenner dere til denne M3`en?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en kompis som skal kjøpe.. har pruta den ned en del da, så prisen skal være grei. Kommer mest an på om bilen er noe å ha:) til nå virker det lovende, så d blir vel å prøve den til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst dere leser litt lenger oppe så skal vi ikke betale den prisen.. det er selve bilen jeg lurer på.. men det er fortsatt ikke billig da, skal være enig i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ikkje godfølelsen av den annonsa.

Har du sett denne ?

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=7260

Denne bilen hadde eg gått for. Innser at det er ein gammal mann som snakkar no, men :

- ein originalbil vil alltid halde seg betre i pris, og denne virkar bra.

- pippigul passar ikkje på ein M3 ( Til nød kan Dakargul vere greit )

- Det hadde vore kjekt med ein orginal M3 på Valderøya.

Lykke til med kjøpet uansett. Det er kanskje forsikringa som talar for ein ombygd bil ? Tipper den nye eigaren gler seg til å bytte ut Sierraen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kamerat av meg som har den. En ganske så rå bil. Den er også bygd av SS Performance her i by`n, så det er gjort skikkelig for seg.

Trur heller ikke det er farlig å handle en slik bil, siden det er blitt bygd av et seriøst firma, og ikke mekka av en uvitende ungdom hjemme i garasjen :wink:

Men prisen var litt i høyeste laget, vis dere får den ned til 180-190 og den er strøken, da burde det jo være bankers :D

Gult er kult forresten, ikke så mange med slik farge,skiller seg ut.

Regner med den har sort skinn innvendig enda, da mange av de bilene ble levert slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...