Gjest Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Skal sikkert nedover i landet å handle m3 for en kompis neste uke.. har noen alternativer på hånden, denne er derimot den mest aktuelle! Noen som vet noe om denne bilen, har eid den før osv? Råd og tips om kjøp av m3 mottas også med takk;) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Jeg regner med du har sett at dette IKKE er en original M3? Jeg hadde ikke gitt så mye for en ombygd 92mod 320... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Det er en kamerat av meg som har den. En ganske så rå bil. Den er også bygd av SS Performance her i by`n, så det er gjort skikkelig for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Det er en kompis som skal kjøpe.. har pruta den ned en del da, så prisen skal være grei. Kommer mest an på om bilen er noe å ha:) til nå virker det lovende, så d blir vel å prøve den til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Noen andre som vet noe om denne bilen? Vi drar nedover i morra for å se på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 For en pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg kan bygge om en e36 til M3 med alle detaljer som skal til for 180 000kr ferdig godkjent Hvis du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Litt OT, men høyre potte trenger å justeres på ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Skal ikke si med største sikkerhet, men 230000,- for en ombygd bil er kanskje litt mye.. Man får vel orginale M3 til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Visst dere leser litt lenger oppe så skal vi ikke betale den prisen.. det er selve bilen jeg lurer på.. men det er fortsatt ikke billig da, skal være enig i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Bilbyggeriet, Gamlebilen til PW du har? Kjøpt i Elverum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Ved første øyekast så ser jeg at panser/nyrer er forholdsvis skjevt mot hverandre.. Om bilen er bra eller dårlig vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det bra trykk i de motorene der? Er bunndraget bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Fekk ikkje godfølelsen av den annonsa. Har du sett denne ? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=7260 Denne bilen hadde eg gått for. Innser at det er ein gammal mann som snakkar no, men : - ein originalbil vil alltid halde seg betre i pris, og denne virkar bra. - pippigul passar ikkje på ein M3 ( Til nød kan Dakargul vere greit ) - Det hadde vore kjekt med ein orginal M3 på Valderøya. Lykke til med kjøpet uansett. Det er kanskje forsikringa som talar for ein ombygd bil ? Tipper den nye eigaren gler seg til å bytte ut Sierraen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Det er en kamerat av meg som har den. En ganske så rå bil. Den er også bygd av SS Performance her i by`n, så det er gjort skikkelig for seg. Trur heller ikke det er farlig å handle en slik bil, siden det er blitt bygd av et seriøst firma, og ikke mekka av en uvitende ungdom hjemme i garasjen Men prisen var litt i høyeste laget, vis dere får den ned til 180-190 og den er strøken, da burde det jo være bankers Gult er kult forresten, ikke så mange med slik farge,skiller seg ut. Regner med den har sort skinn innvendig enda, da mange av de bilene ble levert slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå