Gjest Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Nei så lenge det er et bra bygg så er det vel greit, men noe stiv pris er det. Som du sier Sølve så mangler gofølelsen litt ja.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 satt på med den for et par uker siden og den går sinnsykt bra.. men motoren tikker endel etter min mening også ere litt kosmetiske ting som må utbedres.. som f. eks lakken er litt flasset av i buene bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Gult er kult forresten, ikke så mange med slik farge,skiller seg ut. Regner med den har sort skinn innvendig enda, da mange av de bilene ble levert slik. Da bør du se om igjen på den annonsen....det er GULT skinninteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Tror dere at det er rett km-stand på den? Vet du noe om det Ronny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Stiv pris med 230k for en ombygd 92 M3 vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 hva med 200 000 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Så lenge det er et seriøst bygg, er det ikke dumt. Nå brukte jeg ss performance for 2 år siden. Jeg har både anmeldt en der for tyveri. Å har nå en sak som går hos forbruker rådet. Har en del bilder av hvordan bilen så ut da jeg hentet den. Hvis du vil se hvor seriøse de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Var det deg som hadde innbrudd mens den stod der? Og nøklene forsvant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Bilbyggeriet, Gamlebilen til PW du har? Kjøpt i Elverum? Kjøpte den på Elverum ja Men mye er gjort med den siden da Får seg en liten facelift og ny motor Og til trådstarter jeg kan fortsatt bygge om en norsk bmw til M3 ferdig godkjent til 180 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Tror dere at det er rett km-stand på den? Vet du noe om det Ronny? Nei, det veit jeg ikke noe om.. men kan jo innrømme at jeg tviler da. Men bilen er nok bygd ordentlig fordi den blei først bygd til terjei selv etter det jeg har fått opplyst.. Og senere solgte han den videre til sitt søskenbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Gult er kult forresten, ikke så mange med slik farge,skiller seg ut. Regner med den har sort skinn innvendig enda, da mange av de bilene ble levert slik. Da bør du se om igjen på den annonsen....det er GULT skinninteriør 'Jeg ser bilde av en gul bil. Hvis den i tillegg har gult interiør og er ombygd. Ville jeg ha vlagt en anne bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Jeg foretrekker faktisk ombygde biler for de er billigere Hvis den er ombygd på en ordentlig måte så er det ingenting som skiller den fra en fabrikk bygd en. Gjør man ting ordentlig så kan en uorginal bil faktisk være bedre enn en fabrikk bygd en da de på de aller fleste bilfabrikker bygger biler på billigste måte, hvis man feks oppgraderer dempere og foringer i bygge prosessen legger inn forsterkninger på svake punkter (traværs festene på e36) så vil den bli enda bedre enn orginalt. I tilegg så får man en gylden mulighet til å fjerne rust og andre ulumskheter fra en gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Gult er kult forresten, ikke så mange med slik farge,skiller seg ut. Regner med den har sort skinn innvendig enda, da mange av de bilene ble levert slik. Da bør du se om igjen på den annonsen....det er GULT skinninteriør 'Jeg ser bilde av en gul bil. Hvis den i tillegg har gult interiør og er ombygd. Ville jeg ha vlagt en anne bil Det er sort intr. med gult i midten synes jeg å huske, lenge siden jeg så biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 det er ikke verre enn å finne frem hele annonsa, så alle kan se hvilken farge interiøret har! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Hører dere sier litt forskjellig her.. nå har jeg akkurat parakert min kjære e39 utenfor huset her.. ble en lang tur på to dager, tur retur skien med svinesundstopp på returen. Det endte med at kompisen min kjøpte bilen, selv om jeg rådet han til ikke å gjøre det.. vel vel, forskjellig smak - som sølve nevnte tidligere i tråden, at førsteinntrykket ikke var helt bra.. og det stemte veldig for min del.. Det positive var iallefall at bilen var sprek Imens velger jeg å hylle den fantastiske kjøremaskinen jeg har av en 528ia E39! Beste bilen jeg har hatt.. utrolig på langkjøring..! mulig det blir turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå